10 mln Galaxy S5 w 25 dni, czyli Samsung zapewne z nowym rekordem

10 mln Galaxy S5 w 25 dni, czyli Samsung zapewne z nowym rekordem12.05.2014 12:09
Kolejki po Galaxy S5
Źródło zdjęć: © Samsung Tomorrow
Mateusz Żołyniak

Z Korei płyną doniesienia o nowym rekordzie sprzedażowym Samsunga. Podobno udało się mu sprzedać 10 mln sztuk Galaxy S5 w zaledwie 25 dni.

Nie są to oficjalne dane, ale jest duża szansa, że będą one zbliżone do rzeczywistych. Jeżeli się potwierdzą, Samsungowi uda się pobić rekord ustanowiony po wprowadzeniu Galaxy S4: sprzedaż 10 mln sztuk poprzedniego flagowca zajęła gigantowi 27 dni.

Dwa dni różnicy między modelami to niewiele. Warto się więc zastanowić, czy wynik jest dobry, czy może jest to zwiastun spadającego zainteresowania flagowcami Samsunga. Z każdym kolejnym modelem przekroczenie progu 10 mln sprzedanych sztuk zajmowało Koreańczykom coraz mniej czasu, więc 25 dni można uznać za wynik rozczarowujący. Można nawet sądzić, że chłodne przyjęcie nowego flagowca miało wpływ na taką, a nie inną sprzedaż. Być może coś w tym jest, ale nie mogę się zgodzić z krytyką wyników Samsunga.

Weźmy pod uwagę, że rynek smartfonów coraz bardziej się nasyca. Już teraz smartfony są w rękach ogromnej grupy ludzi, a spora część nie zmienia telefonu co rok. Coraz trudniej będzie więc pozyskać nowych klientów. Dobrze widać to na przykładzie Galaxy S4. Firma szybko przekroczyła próg 10 mln rozprowadzonych sztuk, ale nie udało się jej pobić rekordu ponad 60 mln sprzedanych telefonów, który ustanowił Galaxy S3.

Z Galaxy S5 może być podobnie - w ciągu najbliższych miesięcy zainteresowanie nim będzie coraz mniejsze, a Samsung będzie musiał zająć się promocją kolejnych urządzeń. Przy szybko nasycającym się, bardzo konkurencyjnym rynku sprzedanie 10 mln sztuk telefonu w 25 dni to sukces. Świadczy to o tym, że gigant ma prężnie działający dział marketingu i że jest bardzo dużo osób, które z niecierpliwością czekały na jego nowy flagowy telefon.

Źródło: Ubergizmo

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.