Pamiętacie bobra, który zna 1000 bitów? 10 kultowych reklam polskich operatorów [cz. III]

Pamiętacie bobra, który zna 1000 bitów? 10 kultowych reklam polskich operatorów [cz. III]06.10.2018 13:02

Heja banana. Oto kolejna porcja reklam polskich sieci, których ciężko zapomnieć.

"Bóbr znający 1000 bitów"

Jedna z najbardziej znanych reklam wirtualnej sieci 36.6 (wchłonięta w 2011 roku przez Plusa). Rok 2009.

TurboDymoMan vs Bóbr znający 1000 bitów

Mumio i "Słowotok"

Oczywiście w zestawieniu kultowych reklam nie mogło zabraknąć spotu Plusa z kabaretem Mumio.

Słowotok

"Złoty może więcej"

Heyah ma na swoim koncie multum pomysłowych i zabawnych reklam. Tutaj perełka z 2013 roku.

Nokia 3210 w Plusie

Co prawda nie jest to autorska reklama polskiego operatora, bo została przygotowana przez Nokię, a następnie jedynie spolszczona na potrzeby promocji modelu 3210 w sieci Plus, ale i tak warto ją sobie przypomnieć. Rok 1999.

Stara reklama Nokia z 1999 r.

"Heyah banana"

Zwrot "Heyah banana" - choć dziś już trochę zapomniany - w 2005 roku wszedł do mowy potocznej za sprawą poniższego spotu, zapowiadającego obniżenie stawek za SMS-y.

Heyah Banana

"Dzwoń w soboty i niedziele"

W 1999 roku komórki były jeszcze na tyle rzadko spotykane, że Era reklamowała po prostu możliwość prowadzenia rozmów poza domem. No i niższe stawki w weekendy, czyli promocję typową dla tamtych lat.

Reklama Ery z 1999 r.

"Czy jest na sali ładowarka?"

To zabawne, że taka reklama wyszła w 2005 roku, czyli w czasach, gdy nikt na krótki czas pracy telefonów na jednym ładowaniu raczej nie narzekał.

Reklama - Lato bez opłat w Idei - Czy jest na sali ładowarka

Horros w Simplusie

Przed dekadą Plus wypuścił serię reklam stylizowaną na kinowe filmy. Oto spot inspirowany horrorem "Inni".

Simplus Inni Horror Taniej do 5 Innych

"Przecież mam wolne ręce"

W 2000 rynek wciąż raczkował, dlatego nowinką godną własnej reklamy była możliwość prowadzenia rozmów głosowych z użyciem zestawu słuchawkowego.

Reklama ERA i archaiczny telefon Ericsson R320s

"Bilet"

Pamiętna reklama Idei z roku 2001.

Idea - Kultowa Reklama z 2001 Roku

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.