Odniosły sukces zapowiadając produkt... jaki Polacy robią od lat

Odniosły sukces zapowiadając produkt... jaki Polacy robią od lat09.04.2018 13:01
ThePhoneCoat Second Skin
Mateusz Żołyniak

ThePhoneCoat to projekt debiutujący na znanym serwisie crowdfundingowym, dzięki któremu użytkownicy smartfonów mają dostać praktycznie niewidoczną, a bardzo odporną i samoregenerującą się warstwę ochronną. Brzmi obiecująco? To ucieszy was zapewne fakt, że akcesoria tego typu można już teraz kupić bez problemu.

ThePhoneCoat wybija się dzięki Kickstarterowi

ThePhoneCoat to firma stworzona przez dwie Francuzki (Dorine i Maroussia), które zajęły się projektowaniem warstw ochronnych na telefony. Ich pierwszym produktem jest rozwiązanie o nazwie Second Skin, które na rynek trafi dzięki kampanii crowdfundingowej w serwisie Kickstarter.

Francuzki liczyły na początku na wsparcie rzędu 6 000 dol. (ok. 20 000. zł). Obecnie, na 16 dni przed końcem akcji, udało im się zebrać 35 639 dol. (prawie 122 000 zł), dzięki czemu mają one przygotować również warstwy ochronne na tablety, a dodatkowe progi umożliwią stworzenie akcesoriów na ekrany laptopów i inteligentnych zegarków. Skąd tak duże zainteresowanie?

Francuzki stworzyły idealną warstwą ochronną?

Firma ThePhoneCoat chwali się, że stworzyła warstwę ochronną z hybrydowego szkła dla użytkowników smartfonów dbających o swoje urządzenia, którzy nie chcą szpecić ich pokrowcami czy nakładkami z hartowanego szkła. Second Skin ma wyróżniać się m.in.:

  • niewielką grubością, która wynosi tylko 0,2 mm, dzięki czemu warstwa po naklejeniu ma być praktycznie niewidoczna;
  • pełną ochroną smartfonów - warstwa dostępna będzie nie tylko w wersji na przedni panel, ale również pozostałą część konstrukcji (tył i boki);
  • samoregenerującą się powierzchnią (zadrapania i niewielkie otarcia mają znikać po podgrzaniu warstwy np. suszarką);
  • zwiększoną wytrzymałością - warstwa ma chronić ekran przed skutkami uderzeń, a do tego zmniejszać ryzyko rozbicia ekranu przy upadku (dodatkowa amortyzacja obudowy);
  • brakiem wpływu na jakość wyświetlanego obrazu czy reakcję panelu na dotyk;
  • lepszą adhezją - poprawia uchwyt, aby telefon pewnie spoczywał w dłoni.

Pisząc krótko - warstwa ThePhoneCoat ma dawać większość korzyści sztywnych etui ochronnych, a przy tym ma być niemal niewidoczna. Użytkownicy będą musieli jednak jeszcze trochę poczekać - akcesoria do klientów, którzy wsparli projekt, trafią latem i wtedy powinny pojawić się konkrety na temat dystrybucji.

ThePhoneCoat Second Skin Protection Video

Podobne rozwiązanie od lat mają Polacy

Duże zainteresowanie produktem ThePhoneCoat nieco mnie początkowo dziwiło, ponieważ na rynku dostępne są już podobne warstwy ochronne. Polska firma 3mk ma w swojej ofercie np. InvisibleCase 3D, które ma te same właściwości co Second Skin, a do tego dostępne jest również w wersji matowej, która zmniejsza ilość widocznych na powierzchni odcisków palców.

Galaxy S8 z folią 3mk ARC 3D
Galaxy S8 z folią 3mk ARC 3D

Folia polskiej marki również ma tylko 0,2 mm grubości i nie jest droższa. 3mk wycenia je na 80 zł (lub 90 zł za wersję matową). Użytkownicy dostają za to kompletną warstwę ochronną (przód, tył i boki) - podobna opcja ThePhoneCoat to wydatek 25 dol. (ok. 85 zł) w prowadzonej obecnie kampanii crowdfundingowej.

Czy warto interesować się ThePhoneCoat?

Francuzki chwalą się, że warstwa Second Skin będzie dostępna dla "wszystkich smartfonów" i ma być dokładnie do nich dopasowana (wycięcia na złącza i przyciski). Nie ma co oczywiście liczyć, że pojawią się warstwy dla absolutnie każdego telefonu, ale w bazie na stronie firmy pojawiły się opcje nawet dla takich urządzeń jak Motorola Moto RAZR HD czy myPhone X Pro.

To właśnie ta uniwersalność może być głównym powodem zainteresowania - 3mk i inni znani producenci akcesoriów ochronnych podobne warstwy z hybrydowego szkła oferują jedynie w wypadku popularnych urządzeń Apple'a, Samsunga, Huaweia czy Xiaomi. ThePhoneCoat ma dać sporo większy wybór.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.