To już oficjalne. Smartfony Infinix wchodzą do Polski, a Xiaomi ma powody do obaw

To już oficjalne. Smartfony Infinix wchodzą do Polski, a Xiaomi ma powody do obaw09.06.2022 11:38

Infinix obiecuje, że zaoferuje Polakom połączenie "wysokiej jakości produktów, przystępnych cen i nowoczesnych technologii".

Na początku czerwca pisaliśmy o licznych poszlakach wskazujących na to, że marka Infinix - uznawana na wielu rynkach za konkurencję dla Xiaomi czy realme - szykuje się do wkroczenia nad Wisłę. Zostało to właśnie oficjalnie potwierdzone.

Smartfony Infinix w Polsce

Włodarze firmy przekonują, że zależy im na kuszeniu polskich konsumentów dobrym stosunkiem jakości do ceny. Smartfony Infinix mają się wyróżniać dobrymi wyświetlaczami, superszybkim ładowaniem, solidnymi aparatami i "dbałością o design". To wszystko przy zachowaniu niewygórowanych cen.

Oprócz Polski, Infinix zapowiada także wejście na rynek czeski. Dlaczego europejską ekspansję zaczęło od tych regionów?

"Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska" - stwierdził Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w INFINIX.

"Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości" - dodał szef firmy.

Infinix to nieznany w Polsce gigant

Większość Polaków zapewne dotychczas się z marką Infinix nie spotkało, ale w skali globalnej mówimy o naprawdę dużym graczu.

Marka powstała w 2013 roku i należy do chińskiego koncernu Transsion Holdings. Ten - według danych Counterpoint Research - dostarczył w 2021 roku łącznie 184 mln telefonów, w tym 84 mln smartfonów oraz 100 mln zwykłych komórek. Dla porównania, gdy Xiaomi trafiło do Polski w 2016, zakończyło rok z wynikiem 53 mln smartfonów.

Innymi słowy - Infinix należy do koncernu, który jest dziś większy niż Xiaomi było w chwili debiutu na naszym rynku. A ten ostatecznie okazał się bardzo udany.

Jak to możliwe, że dotychczas w Polsce było o Infinix cicho? Transsion w ostatnich latach zalewał swoimi smartfonami głównie Afrykę, Bliski Wschód oraz Indie.

Specyfikacja Infinix Note 12 VIP - najmocniej promowanego telefonu tej marki
Specyfikacja Infinix Note 12 VIP - najmocniej promowanego telefonu tej marki

Tak czy inaczej, Infinix ma doświadczenie w szturmowaniu rynków, na których się pojawia, więc można oczekiwać, że i w Polsce walka z takimi markami jak Xiaomi czy realme będzie zażarta.

Więcej szczegółów na temat oferty mamy poznać "wkrótce".

Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.