Nie wiedziałem, że tak bardzo ucieszy mnie informacja, że będę oglądał więcej reklam

Nie wiedziałem, że tak bardzo ucieszy mnie informacja, że będę oglądał więcej reklam09.02.2016 19:58
Reklamy w Nowym Jorku
Źródło zdjęć: © Luciano Mortula / Shutterstock.com

Właśnie dowiedziałem się, że wkrótce będę oglądał więcej reklam. Wbrew pozorom jest to dla mnie świetna wiadomość.

Twitter to mój ulubiony serwis społecznościowy. Jest znacznie bardziej "mojszy" od Facebooka, gdyż nie jestem tam otoczony wyłącznie przez ludzi których znam (czy też "znam"), ale takich, z którymi łączą mnie wspólne zainteresowania. Twitter ma jednak jedną wadę. Wadę, która teoretycznie nie powinna mnie interesować, ale jednak interesuje, bo w dłuższej perspektywie może wpłynąć na przyszłość tej społecznościówki, a w efekcie i moją obecność w sieci. Otóż Twitter nie zarabia. W ogóle.

Choć Twitter wkrótce będzie obchodził swoje 10. urodziny i aktywnie korzysta z niego grubo ponad 300 mln osób, wciąż przynosi straty. W trzecim kwartale 2015 roku strata netto wyniosła 131,7 mln dolarów. Nikt nie będzie utrzymywał przy życiu firmy, która nie generuje zysków, dlatego z entuzjazmem przyjmuję doniesienia o nowych sposobach na monetyzację przedsięwzięcia.

Twitter zapowiada nową formę reklamy

Jak czytamy na blogu firmy, nowa kreacja nazywa się ona First View. Polega ona na tym, że użytkownicy, którzy odpalą stronę internetową lub mobilną aplikację, ujrzą automatycznie odtwarzające się wideo.

Reklama First View, Źródło zdjęć: © Twitter
Reklama First View
Źródło zdjęć: © Twitter

Na temat tego pomysłu wypowiedział się już Marc Weinstock z wytwórni filmowej 20th Century Fox. Twierdzi on, że boks First View będzie idealny do dystrybuowania zwiastuna filmu "Mike and Dave Need Wedding Dates". Na Twitterze szeroko komentowane są bowiem wszelkie wydarzenia kulturalne, dlatego trailer wyświetlony po odpaleniu społecznościówki może być impulsem do rozpoczęcia dyskusji na temat nadchodzącego filmu.

Uwielbiam Twittera, więc - jeśli tylko pozwoli to utrzymać go przy życiu w niezmienionej pod względem funkcjonalnym formie - będę chłonął reklamy z przyjemnością. To nastąpi jednak najwcześniej za kilka miesięcy, gdyż w pierwszej kolejności reklamy First View pojawią się w USA.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.