Virgin Mobile ma nową taryfę z Internetem po doładowaniu i bonusami u partnerów

Virgin Mobile ma nową taryfę z Internetem po doładowaniu i bonusami u partnerów08.05.2013 15:00
Nowa taryfa Virgin Mobile Polska
Mateusz Żołyniak

Kolejną siecią, która po wejściu nju mobile postanowiła odświeżyć swoją ofertę, jest Virgin Mobile Polska. Wirtualny operator wprowadził wczoraj nową taryfę, w ramach której oferowany jest darmowy pakiet danych po doładowaniu konta kwotą co najmniej 10 zł. To nie wszystko.

Na wczorajszej konferencji prasowej szefowie Virgin Mobile Polska pochwalili się, że w ciągu 8 miesięcy ich ofertę wybrało ponad 100 tys. użytkowników. To całkiem niezły wynik, szczególnie że mówimy o wirtualnym operatorze, który zaczął promować swoją ofertę stosunkowo niedawno. Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska, tak skomentował to osiągnięcie:

Cieszymy się, że w ciągu ośmiu miesięcy udało nam się przekonać ponad sto tysięcy klientów, że warto korzystać z przejrzystych i uczciwych ofert Virgin Mobile w Polsce, i to przy coraz bardziej konkurencyjnym rynku ofert na kartę. Jesteśmy przekonani, że dzięki wprowadzanej obecnie nowej - jeszcze atrakcyjniejszej - ofercie oraz licznym korzyściom w Klubie Virgin Mobile jeszcze więcej Polaków doceni wkrótce zalety korzystania na co dzień z marki Virgin Mobile oraz naszą unikalną filozofię i jakość obsługi klientów.

Nowa oferta wirtualnego operatora charakteryzuje się bardzo prostym cennikiem. Za minutę do wszystkich sieci płaci się 19 gr, a koszt pojedynczego SMS-a to 6 gr. Nowością jest przyznawanie użytkownikom (którzy doładują konto kwotą co najmniej 10 zł) darmowego pakietu danych o wielkości 100 MB. Po jego wykorzystaniu nie będą naliczane dodatkowe opłaty, a roczna ważność konta (365 dni) przyznawana jest po pierwszym doładowaniu

[solr id="komorkomania-pl-157117" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3875,red-bull-mobile-no-limits-2950-zl-za-nielimitowane-rozmowy-odpowiedzia-na-nju-mobile" _mphoto="red-bull-mobile-no-limit-a609047.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3824[/block]

Przedstawiciele wirtualnego operatora wczoraj pochwalili się również bezpłatnymi połączeniami z Centrum Miłej Obsługi Klientów i dobrymi wynikami jakości obsługi klientów. W nowej ofercie najbardziej zaciekawiła mnie jednak możliwość korzystania z bonusów wynikających z członkostwa w Klubie Virgin Mobile Polska, o czym wspomniał Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska:

Chcemy dodatkowo premiować naszych klientów, dlatego wszyscy członkowie Klubu Virgin Mobile otrzymują od nas atrakcyjne nagrody i specjalne promocje oraz wiele innych korzyści premiowych, także od naszych partnerów.

Zarejestrowani członkowie Klubu Virgin Mobile mogą już korzystać ze specjalnych ofert operatora (np. 50% więcej po każdym doładowaniu) czy promocji i zniżek w ofertach firm partnerskich. Wśród nich dostępne są np.:

  • promocyjne ceny gier (np. Wiedźmin 2, Afterfall), komiksów (np. Jerzy Jeż) i książek wydawanych przez CD Project;
  • oglądanie filmów i programów telewizyjnych w portalu Iplex ze specjalną zniżką;
  • zakup jedzenia w promocyjnych cenach (np. pizzy w PizzaPortal.pl czy burgerów na facebook.com/BurgerBobby);
  • zakupy w atrakcyjnych cenach ubrań znanych marek (www.answear.com), zabawnych koszulek marki Dziedzic Pruski (www.holahola.pl) lub strojów niezależnych projektantów (www.shwrm.pl);
  • zakup kursów kite- i windsurfingu oraz wypożyczenia sprzętu w promocji (www.molosurf.com).

Nowa oferta Virgin Mobile Polska prezentuje się całkiem nieźle i - zgodnie z zapewnieniami przedstawicieli firmy - jest przejrzysta. Taryfa może przypaść do gustu szczególnie tym, którzy niezbyt intensywnie używają z telefonu. Tym bardziej że mogą oni korzystać także z ciekawych promocji w ramach Klubu Virgin Mobile (w tym 50% więcej po doładowaniu). Moim zdaniem jednak brak sensownych pakietów internetowych może zniechęcić tych bardziej wymagających.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.