W skrócie: OnePlus Store, darmowy internet w Heyah i gigantyczna reklama Androida

W skrócie: OnePlus Store, darmowy internet w Heyah i gigantyczna reklama Androida26.11.2014 18:33
OnePlus Store
Źródło zdjęć: © zol.com.cn

Amazon przecenia swojego Fire Phone'a, a motywy do TouchWiza wyciekają na zrzutach ekranu.

  1. Rok darmowego internetu w Heyah. Dziś rozpoczęła się sprzedaż promocyjnych starterów, po zakupie których wystarczy jednorazowo doładować konto za przynajmniej 20 zł, aby przez kolejne 365 dni otrzymywać 50 MB transferu dziennie. Szczegóły na temat oferty znajdziecie tutaj.
  1. Fire Phone z wielką przeceną. Pamiętacie jeszcze smartfona Amazonu? Urządzenie zadebiutowało pod koniec czerwca w cenie 649 dolarów, jednak ze względu na niewielkie zainteresowanie producent został zmuszony

do szybkiego obniżenia ceny do 449 dolarów. Dziś - 5 miesięcy po rynkowej premierze - Fire Phone'a można zakupić w USA za 199 dolarów, czyli za tyle, ile na starcie kosztował w 2-letnim abonamencie. To tylko kolejny dowód na to, że pomysł Amazonu nie wypalił.

  1. Monitoruj wszystkie urządzenia podpięte do konta Google. Wyszukiwarkowy gigant uruchomił specjalną stronę urządzenia i aktywność, która pozwala przejrzeć listę wszystkich urządzeń połączonych z kontem Google wraz z datami ostatniego logowania.
  1. Koncept nowego iPhone'a. Poniższe grafiki stworzył Grisha Serov, a jego inspiracją była stylistyka zegarka Apple Watch Edition.
[1/9]
[2/9]
[3/9]
[4/9]
[5/9]
[6/9]
[7/9]
[8/9]
[9/9]
  1. Tak wygląda przykładowy motyw graficzny do TouchWiza. Wczoraj pisałem już o przeciekach sugerujących, że nakładka Samsunga pozwoli użytkownikowi na zmianę wyglądu. Serwis Toranji prezentuje wygląd przykładowego motywu.
[1/3]
[2/3]
[3/3]
  1. OnePlus z własnym sklepem. Pierwszy (i na razie jedyny) lokal powstał w Pekinie, a poniższe fotki pojawiły się na stronie Zol. Oficjalne otwarcie sklepu będzie miało miejsce 20 grudnia.
[1/4]
[2/4]
[3/4]
[4/4]
  1. Gigantyczna reklama Androida na Times Square. Android Central opublikował wideo, na którym uwieczniono nowy billboard.

Google's HUGE billboard in Times Square

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.