Co to znaczy być eko? To zaspokajać swoje potrzeby, mając na względzie ochronę środowiska oraz uwzględniając ekonomiczny aspekt funkcjonowania. Dla twórców Taxity dbałość o środowisko jest bardzo istotnym elementem życia i współczesnego świata. Dlatego też zrodził się w ich głowach pomysł ekoulotki.
To całkowicie nowatorska usługa, która do tej pory nie funkcjonowała na rynku lokali dowożących jedzenie na telefon. W dobie szeroko pojętego rozwoju mobilnej telefonii komórkowej, a w szczególności smartfonów, twórcy Taxity pomyśleli, że te zaawansowane urządzenia mogą mieć swój wkład w ochronę środowiska.
Pomysł jest prosty. Każdy właściciel restauracji, baru czy innego typu lokalu gastronomicznego zamiast drukować tony ulotek z ofertą, może umieścić w aplikacji na telefony komórkowe ulotkę z menu swojego lokalu - w wersji elektronicznej. Szybko, bezpłatnie, wygodnie dla siebie i klienta.
Zmniejsza się w ten sposób niepotrzebną wycinkę drzew i bezużyteczne tony papieru, przeznaczane na druk kolorowych ulotek, które potem “fruwają” po ulicach i podwórkach, w parkach i skwerach, psując nam widok i zaśmiecając nasze otoczenie. Dość już mamy zapychania naszych skrzynek listowych niezliczonymi ilościami ulotek, to ingerencja w naszą prywatność, której często sobie nie życzymy.
Taxity może sprawić, że kolorowe ulotki przestaną być zmorą i że będą trafiały do faktycznie nimi zainteresowanych osób. Aktualnie w Taxity są już 183 lokale z 280 stronami ulotek. Aplikacja Taxity jest bezpłatna. Można ją znaleźć w Android Markecie lub Apple App Store.
Źródło: Informacja prasowa