Bankructwo przez Play?

Zapraszam Państwa jutro o godzinie 15.00 do salonu PLAY ZONE w Warszawie w Złotych tarasach na happening, który odbędzie się w i przed państwa salonem. W programie mn. uroczyste podpisanie pozwu do UKE, pokaz żebractwa w moim wykonaniu, itp. - napisał do Play klient, który przenosił niedawno swój numer do tego operatora.

zycie - gadanie - play
zycie - gadanie - play
Kira Czarczyńska

Jak widać zadowolony z przenosin nie jest. Ale też i ma powód, choć moim zdaniem niekoniecznie akurat z Play bezpośrednio związany...

Zapraszam Państwa jutro o godzinie 15.00 do salonu PLAY ZONE w Warszawie w Złotych tarasach na happening, który odbędzie się w i przed państwa salonem. W programie mn. uroczyste podpisanie pozwu do UKE, pokaz żebractwa w moim wykonaniu, itp. - napisał do Play klient, który przenosił niedawno swój numer do tego operatora.

Jak widać zadowolony z przenosin nie jest. Ale też i ma powód, choć moim zdaniem niekoniecznie akurat z Play bezpośrednio związany...

Wkurzony klient, zarzucający Play pozbawienie go źródła dochodu, faktycznie urządził 15 września przed salonem swoisty happening. Sprawa wzbudza spore kontrowersje, jednak co ciekawe - happening pomógł. Do problemu klienta, ignorowanego długo przez BOK Play, odniósł się sam rzecznik prasowy sieci:

Czy Klient stracił pracę? Czekam na mail do Pana Marcina bo bardzo chętnie wyjaśnimy ten temat z pracodawcą i zapewne znajdzie się inne rozwiązanie. Jak do tej pory nie dostałem żadnego maila. Czekam i bardzo chętnie wyjaśnię tę sprawę do końca.

Ok, ale o co poszło?

od czasu przeniesienia telefonu do waszej sieci upłynęły dwa tygodnie, (plus miesiąc oczekiwania na przeniesienie numeru) w tym czasie telefon przestał odbierać połączenia przychodzące i sms – zostałem bez kontaktu z klientami, rodziną i kimkolwiek kto chciałby się ze mną skontaktować. - wyjaśnia klient na stronie Przenieś swój biznes do PLAY, pomożemy ci upaść!

Wskazuje też, na jakie problemy naraziła go opieszałość operatora:

  • brak dostępu do konta bankowego - kody autoryzacyjne SMS
  • brak kontaktu z firmami, z którymi współpracował
  • kara umowna nałożona za brak reakcji na awarię - z powodu braku kontaktu

BOK dostał w ciągu tych dwóch tygodni przenoszenia numeru do Play trzy reklamacje, na żadną jednak nie odpowiedział. W efekcie zaś pozbawienia klienta kontaktu ze światem, jego działalność gospodarcza praktycznie upadła.

Rozumiem wzburzenie, ale nie rozumiem klienta

Sprawa jest jednak jak dla mnie mocno naciągana. Pomijam już to, że w przenoszeniu numeru biorą udział dwie strony, i w tym przypadku obie zawiniły.

Powiedzcie mi jednak: kto o zdrowych zmysłach opiera wszystkie swoje biznesowe kontakty o jeden numer telefonu, będący na dodatek pre-paidem - i jeszcze ryzykuje przenoszenie tego numeru...? W ogóle nie potrafię sobie wyobrazić motywów podjęcia takich decyzji.

W każdym razie nagłośnienie problemu tego konkretnego klienta może dać całkiem ciekawy efekt: ci niezadowoleni będą urządzać happeningi w salonach w całym kraju. Albo przynajmniej informować o swoich problemach cały Internet. Pewnie jednak technicznie nic to nie zmieni...

Źródło: BlogPlay.eu

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.