FreeM: bezpłatne serwisy i tańsze SMS-y

FreeM: bezpłatne serwisy i tańsze SMS-y
10.02.2011 22:15
Pakiety tanich SMS-ów we FreeM
Pakiety tanich SMS-ów we FreeM
Kira Czarczyńska
Kira Czarczyńska

Tuż po tym, jak startery sieci FreeM zostały "uwolnione" i nie trzeba już mieć konta w serwisie Facebook.com, aby móc je dostać - mamy następną niespodziankę. Tym razem operator wychodzi naprzeciw tym wszystkim, którzy poza kontaktami przez Internet lubią też bardziej tradycyjne, SMS-owe.

Tuż po tym, jak startery sieci FreeM zostały "uwolnione" i [nie trzeba już mieć konta w serwisie Facebook.com](http://FreeM nie tylko dla użytkowników Facebooka), aby móc je dostać - mamy następną niespodziankę. Tym razem operator wychodzi naprzeciw tym wszystkim, którzy poza kontaktami przez Internet lubią też bardziej tradycyjne, SMS-owe.

Firma InMobile, właściciel wirtualnego operatora komórkowego CP Telecom i telefonii komórkowej FreeM, poinformowała wczoraj o wprowadzeniu pakietu promocyjnych SMS-ów w cenie 1,99 zł za 40 wysłanych wiadomości tekstowych.

Tomasz Właszczuk, prezes InMobile, tłumaczy, że użytkownicy telefonii FreeM mogą bezpłatnie korzystać z internetowych komunikatorów zainstalowanych na swoich telefonach, umożliwiających darmowe czaty z innymi użytkownikami usług FB-czat, Windows Live Messenger i Google Talk.

Jak dodaje jednak:

Dla tych, którzy komunikują się z osobami niemającymi możliwości korzystania z darmowych czatów w innych sieciach, przygotowaliśmy pakiet tanich SMS-ów.

Pakiet tańszych wiadomości tekstowych można aktywować, używając kodu: 30240#

Po jego użyciu dostaniemy możliwość wysłania 40 SMS-ów do wszystkich sieci (łącznie z Cyfrowym Polsatem czy Play). Niestety, nie ma żadnych informacji odnośnie do tego, ile czasu mamy na ich wykorzystanie ani jak często można aktywować kolejne pakiety.

Obniżka kosztów jest natomiast faktycznie znaczna: normalnie wysłanie SMS-a kosztuje 14 groszy, z pakietem zaś jedynie 5 groszy.

Najwyraźniej sieć FreeM powoli zaczyna uatrakcyjniać swoją ofertę. Być może start sieci wykazał, że klienci, oprócz siedzenia na Facebooku - czasami potrzebują też zadzwonić lub wysłać SMS-a. Można liczyć chyba na to, że przyszłe promocje i korzystne zmiany obejmą także te usługi.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)