Biedronka uruchomiła nową aplikację. Zaoszczędzisz, potrząsając smartfonem
Biedronka oddała w ręce klientów nową aplikację, która wesprze ich przy wyborze najkorzystniejszych cenowo produktów. Wprowadzono w niej szereg funkcji usprawniających codzienne zakupy, a także oferty spersonalizowane. Aplikację można już pobrać za darmo z App Store oraz Google Play.
31.05.2022 | aktual.: 31.05.2022 12:19
Nowa aplikacja Biedronki na sprawić, że codzienne zakupy staną się dla jej klientów prawdziwą przyjemnością. Jej użytkownicy mogą liczyć na wiele korzystnych okazji cenowych, dzięki którym w ich portfelach zostanie więcej pieniędzy.
"Stworzyliśmy aplikację, aby ułatwić zakupy naszym klientom. Aby mogli wybrać najkorzystniejsze oferty i sprawdzić w czasie zakupów informacje na temat produktów. Liczymy, że dzięki temu klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce, a w ich koszykach znajdą się potrzebne im produkty w niskich cenach" – wyjaśnia Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka.
Twój Zniżkomat – nowa aplikacja Biedronka!
Podstawowe zalety nowego e-narzędzia to m.in.:
- wirtualna karta Moja Biedronka,
- płatności Blikiem bez kodu,
- oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” - od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt-niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki
- skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci,
- historia transakcji,
- gazetki z ofertą handlową,
- możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).
Najciekawszym rozwiązaniem wydaje się tzw. "Shakeomat". Jest to indywidualna oferta projektowana na bieżąco na bazie preferencji zakupowych danego klienta. Produkty oferowane w jej ramach będą objęte specjalnymi rabatami. Aby aktywować ofertę, należy wejść do aplikacji, kliknąć okienko z tą ofertą, a następnie potrząsnąć smartfonem, tak aby licznik w aplikacji wskazał 100 proc.
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą codziennie liczyć na nowe atrakcyjne oferty przygotowane przez sieć Biedronka. Dodatkowo, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w naszym ulubionym, najczęściej odwiedzanym sklepie.
Konrad Siwik, dziennikarz Komórkomanii