Bilety na EURO 2012 i Xperie neo V do wygrania w Orange
Orange wprowadza kolejną akcję promocyjną związaną z EURO 2012. Startuje loteria EURO 2012 z Orange, w której do wygrania są bilety na mecze mistrzostw Europy oraz smartfony Sony Ericsson Xperia neo V.
Orange wprowadza kolejną akcję promocyjną związaną z EURO 2012. Startuje loteria EURO 2012 z Orange, w której do wygrania są bilety na mecze mistrzostw Europy oraz smartfony [Sony Ericsson Xperia neo V](http://Sony Ericsson Xperia neo V w Polsce. Jakie ceny?).
Orange, oficjalny partner UEFA EURO 2012, oraz Sony Ericsson wspólnie przygotowali propozycję dla klientów, którzy wezmą udział w nowej odsłonie loterii EURO 2012 z Orange. Od lutego, oprócz biletów na mecze Euro, w loterii Orange codziennie do wygrania jest 12 Xperii neo V.
W specjalnych strefach kibica w salonach Orange klienci będą mogli sprawdzić możliwości smartfonów Sony Ericssona. Tak jak dotychczas w loterii Orange codziennie do wygrania są także 4 bilety na mecze fazy grupowej UEFA EURO 2012 oraz 12 piłek (repliki oficjalnej piłki meczowej EURO 2012 - Tango 12).
Aby wziąć udział w loterii EURO 2012 z Orange, wystarczy kupić jeden z produktów lub usług Orange wyszczególnionych w regulaminie, a następnie wysłać bezpłatny SMS o treści EURO pod numer 2012. Za każdy zakupiony produkt czy usługę klient otrzymuje określoną liczbę losów, które biorą udział w losowaniu nagród.
Leszek Hołda, dyrektor programu EURO 2012 w Grupie TP
Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing, Sony Ericsson w Polsce
Loteria EURO 2012 z Orange to już kolejna akcja marketingowa operatora związana ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej, które odbędą się w Polce i na Ukrainie. Nagrody są atrakcyjne (zarówno bilety na mecz, jak i Xperie neo V), ale sama wizja teleloterii w wydaniu operatora powinna skutecznie odstraszyć klientów.
Xperia neo V to alternatywna wersja pierwszego neo, wyposażona m.in. w 3,7-calowy ekran Reality z silnikiem Bravia Mobile, jednordzeniowy układ Qualcomm Snapdragon 1 GHz oraz aparat 5 Mpix z nagrywaniem wideo w jakości HD. W porównaniu z poprzednikiem telefon ma mniejszą matrycę aparatu i jest pozbawiony sensora Exmor R, ale za to na jego pokładzie znajduje się odświeżona wersja nakładki UXP z funkcją 3D Sweep Panorama (trójwymiarowa panorama) oraz rozbudowanym dostępem do Facebooka.
Xperia neo V to obecnie najmocniej promowany w ofertach operatorów model. Jest on główną atrakcją nowych promocji nie tylko Orange, ale też Playa czy T-Mobile. Widać, że Sony Ericsson przed wprowadzeniem na rynek Xperii S (oraz wejściem nowej generacji Androidów konkurencji) ma zamiar wyprzedać jak najwięcej poprzednich smartfonów z serii Xperia. arc S i active cieszą się dużą popularnością, a teraz czas na zwiększenie zainteresowania ciekawym neo V.
Źródło: informacja prasowa/własne