Billboard Toshiby sterowany komórkami
03.04.2009 08:45, aktual.: 03.04.2009 10:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W dzielnicy Akihabara w Tokio firma Toshiba uruchomiła gigantyczny, cyfrowy billboard ukazujący prostą grę sterowaną za pomocą komórek. Każdy z przechodniów posiadający telefon może zadzwonić na podany na billboardzie numer i wziąć udział w zabawie... przeciwko innemu graczowi, który ma dostęp do YouTube.
W dzielnicy Akihabara w Tokio firma Toshiba uruchomiła gigantyczny, cyfrowy billboard ukazujący prostą grę sterowaną za pomocą komórek. Każdy z przechodniów posiadający telefon może zadzwonić na podany na billboardzie numer i wziąć udział w zabawie... przeciwko innemu graczowi, który ma dostęp do YouTube.
Gra jest bardzo prosta i polega na poruszaniu się pędzlem po tablicy, aby znaleźć maskotkę Toshiby. W grze mogą wziąć udział przechodnie, którzy zadzwonią pod dany numer oraz każdy użytkownik, który posiada dostęp do Internetu i wejdzie na kanał YouTube Toshiby.
Spójrzcie na filmy przedstawiające rozgrywkę:
Za pomocą billboardu Toshiba chce zareklamować swoją nową linię laptopów, a także aby pokazać, że ekrany wielkości billboardów mogą przetwarzać dane z Internetu na żywo.
Źródło: Pink Tentacle