BOK Orange drożeje - ale tylko częściowo
Sieć Orange postanowiła przekonać klientów, że wygodniej i przede wszystkim taniej będzie im korzystać z Internetu i krótkich kodów - niż dzwonić do BOK-u. Za niecały miesiąc skorzystanie z telefonicznego Biura Obsługi Klienta będzie o 50 groszy droższe.
21.06.2010 | aktual.: 21.06.2010 18:30
Rzecznik uspokaja jednak, że nie wszystkie czynności zaczną więcej kosztować.
Rzecznik uspokaja jednak, że nie wszystkie czynności zaczną więcej kosztować.
Od 19 lipca br. sieć zapowiedziała zmiany cen połączeń do BOK dla użytkowników ofert na kartę. Oczywiście, klientom Orange niekoniecznie spodobała się informacja, że teraz za kontakt z Biurem Obsługi Klienta mają płacić aż 1,50 zł - rzecznik doprecyzował więc, co dokładnie drożeje.
Po zmianie cen, koszty będą wyglądać tak:
- Połączenie z numerem *500, w tym sprawdzenie stanu konta oraz doładowanie telefonu pozostaną bezpłatne.
- Wprowadzona opłata 50 gr. dotyczy tylko zarządzania pozostałymi usługami.
- Jeśli chodzi o połączenia z numerami *100 oraz 510 100 100 - to jednocześnie ze zmianą ceny udostępniona zostanie usługa Call Me Back, dająca możliwość wyboru opcji, aby to konsultant Orange oddzwonił do klienta.
Rzecznik przypomniał również, że zmiana ceny połączenia z BOK nie skutkuje możliwością wypowiedzenia bez konsekwencji umowy Zetafona. Klienci nadal mają jednak co do tego wątpliwości, a podstawa prawna nie została podana.
Źródło: Orange