Brekkie - nowa aplikacja mobilna spod znaku Salto
Na rynku aplikacji mobilnych pojawiła się propozycja skierowana do marketerów oraz osób zainteresowanych reklamą, marketingiem lub designem.
21.06.2012 | aktual.: 21.06.2012 10:00
Brekkie, aplikacja autorstwa firmy Salto, wchodzącej w skład agencji kreatywnej GONG, to narzędzie, które każdego dnia dostarcza starannie wyselekcjonowane newsy w formie jednego artykułu, zdjęcia, wideo i cytatu lub liczby dnia.
To nie przypadek, że Brekkie oznacza po angielsku śniadanko. Chcieliśmy stworzyliśmy aplikację, która zamiast zalewać użytkownika kolejnym strumieniem informacji, raz dziennie dostarcza starannie wyselekcjonowane treści w kompaktowej, łatwej do przyswojenia i przetrawienia formie - tłumaczy Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Salto.
Salto zamierza rozwijać autorską platformę publikacji treści, na której zbudowane zostało Brekkie i tworzyć oparte na niej indywidualne aplikacje dla klientów. W planach jest dalszy rozwój funkcjonalności aplikacji, w tym wersja dla iPhone'a oraz przeniesienie aplikacji do kategorii Newsstand.
Aplikacja obecna jest w Appstore od kilku tygodni i w krótkim czasie zdobyła lojalną grupę użytkowników, powracających codziennie do porcji unikalnych newsów. O zaletach Brekkie możecie przekonać się sami, pobierając aplikację za darmo.
Źródło: Informacja prasowa