Brekkie - nowa aplikacja mobilna spod znaku Salto

Brekkie - nowa aplikacja mobilna spod znaku Salto
Zbyszek Kowal

21.06.2012 08:00, aktual.: 21.06.2012 10:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na rynku aplikacji mobilnych pojawiła się propozycja skierowana do marketerów oraz osób zainteresowanych reklamą, marketingiem lub designem.

Brekkie, aplikacja autorstwa firmy Salto, wchodzącej w skład agencji kreatywnej GONG, to narzędzie, które każdego dnia dostarcza starannie wyselekcjonowane newsy w formie jednego artykułu, zdjęcia, wideo i cytatu lub liczby dnia.

To nie przypadek, że Brekkie oznacza po angielsku śniadanko. Chcieliśmy stworzyliśmy aplikację, która zamiast zalewać użytkownika kolejnym strumieniem informacji, raz dziennie dostarcza starannie wyselekcjonowane treści w kompaktowej, łatwej do przyswojenia i przetrawienia formie - tłumaczy Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Salto.

Salto zamierza rozwijać autorską platformę publikacji treści, na której zbudowane zostało Brekkie i tworzyć oparte na niej indywidualne aplikacje dla klientów. W planach jest dalszy rozwój funkcjonalności aplikacji, w tym wersja dla iPhone'a oraz przeniesienie aplikacji do kategorii Newsstand.

Aplikacja obecna jest w Appstore od kilku tygodni i w krótkim czasie zdobyła lojalną grupę użytkowników, powracających codziennie do porcji unikalnych newsów. O zaletach Brekkie możecie przekonać się sami, pobierając aplikację za darmo.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także