Business Wall of Fame, czyli stwórz aplikację dla małych i średnich przedsiębiorstw i zgarnij nagrody
Deutsche Telekom, największy operator w Unii Europejskiej i właściciel sieci T-Mobile, ruszył właśnie z konkursem dla twórców aplikacji. Nie ma znaczenia, czy tworzysz aplikacje mobilne, desktopowe czy przeglądarkowe - atrakcyjne nagrody czekają.
08.05.2014 | aktual.: 09.05.2014 10:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Celem konkursu []Business Wall of Fame](http://bs.serving-sys.com/BurstingPipe/adServer.bs?cn=tf&c=20&mc=click&pli=9794179&PluID=0&ord=[timestamp) jest znalezienie pomysłu na najlepszą działającą w chmurze aplikację, która adresowana będzie do małych i średnich przedsiębiorstw (1 do 250 pracowników). Ważne jest to, by program ułatwiał codzienne prowadzenie biznesu.
Konkursem objęte są Czechy, Chorwacja, Węgry, Rumunia, Słowacja oraz oczywiście Polska, a uczestnicy mogą startować w trzech kategoriach:
- Najlepsza aplikacja krajowa - aplikacja musi oferować interfejs w języku lokalnym.
- Najlepsza aplikacja międzynarodowa - aplikacja musi oferować interfejs w języku angielskim oraz opcjonalnie w języku lokalnym i nie może być w żaden sposób ograniczona regionalnie.
- Najlepszy start-up - aplikacja stworzona/tworzona przez firmę lub inny podmiot prawny zarejestrowany po 1 stycznia 2013 roku.
Co trzeba zrobić, aby się zgłosić? Przede wszystkim należy odwiedzić tę stronę i wypełnić stosowny formularz. Podczas rejestrowania aplikacji wystarczy zamieścić słowny opis wyjaśniający jej zastosowanie wraz z 30-sekundowym filmem. Pomóc w przekonaniu jury do danego pomysłu może dołączenie dodatkowych materiałów wideo i zdjęć prezentujących program w akcji. Swoje głosy oddawać będzie mogła także społeczność, więc warto promować go na własną rękę wśród znajomych oraz przedsiębiorców.
Co istotne, zgłaszać można także aplikacje znajdujące się we wczesnej fazie rozwoju, ale muszą zostać one ukończone przed 30 września 2014 roku lub przed 31 grudnia 2014 w przypadku start-upów.
Na koniec najważniejsze, czyli nagrody. Te uzależnione są od kategorii:
Najlepsza aplikacja w Polsce
- miejsce
Twoja aplikacja stanie się głównym bohaterem kampanii marketingowej T-Mobile o wartości nawet 30 000 euro. Masz szansę zostać partnerem T-MobileCloud i dzięki kanałom komunikacji B2B dotrzeć do ponad 500 000 przedsiębiorców.
- miejsce
Multimedialny tablet.
- miejsce:
Nowoczesny smartfon.
Najlepsza aplikacja międzynarodowa
Międzynarodowa aplikacja zaprojektowana dla wszystkich krajów będzie konkurować jednocześnie w 6 krajach i ma szansę na zdobycie dodatkowych nagród:
- Kampania skierowana do 1,3 mln przedsiębiorców w 6 krajach.
- Wyjazd do T-Labs w Berlinie na prezentację innowacyjnych rozwiązań.
Najlepszy start-up
- Szansa na pozyskanie nawet 80 000 euro od Hub:raum na inwestycje.
- Możliwość wystawienia własnego stoiska na targach innowacji Long Night of Start-ups, organizowanych przez T-Labs w Berlinie.
Wszystkie szczegóły na temat konkursu znajdziecie na www.wallofbusiness.com.