Celebryci promują nowe taryfy Play. Czy zwracacie na to uwagę? [wideo]
Wczorajszego dnia Play zaprosił dziennikarzy na dwie konferencje. O pierwszej z nich poświęconej nowej ofercie pisał już Tomek. Ja z kolei skupię się na późniejszym spotkaniu z udziałem znanego celebryty - Kuby Wojewódzkiego.
19.01.2013 | aktual.: 19.01.2013 14:30
Wczorajszego dnia Play zaprosił dziennikarzy na dwie konferencje. O pierwszej z nich poświęconej nowej ofercie pisał już Tomek. Ja z kolei skupię się na późniejszym spotkaniu z udziałem znanego celebryty - Kuby Wojewódzkiego.
Obecność gwiazdy nie była żadnym zaskoczeniem. Pojawiał się bowiem w reklamach operatora od czasu ogólnopolskiej akcji "Testuj smartfona", gdzie zachęcał społeczeństwo do porzucenia prostych featurephone'ów i korzystania z nowych technologii ułatwiających poruszanie się po wirtualnym świecie. Tym razem dołączyli do niego inni aktorzy. Jacy?
Kuba jest w Play i ma FORMUŁĘ 4.0!
Choćby znana serialowym wyjadaczom z odgrywania roli niani Frani czy głównej postaci w programie "Prawo Agaty" Agnieszka Dygant. Obok nich pojawi się odtwórca głównych ról w kultowych polskich komediach, satyryk i aktor teatralny, czyli Maciej Stuhr. Na sali zabrakło jedynie posiadaczki fantastycznego głosu, odgrywającej lekarkę w toruńskim szpitalu - Magdaleny Różczki.
[solr id="komorkomania-pl-145209" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://michalmynarski.komorkomania.pl/4612,slaba-sprzedaz-iphonea-5-to-bujda" _mphoto="apple12-1324931-212x168-c42ec02c.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3382[/block]
Każda osoba promuje inną wersję Formuły. Na chwilę obecną zaprezentowano 2 z 4 przygotowanych spotów. Kubę Wojewódzkiego przedstawiono jako kobieciarza, który "po wszystkim" nie dzwoni, choć może rozmawiać za darmo ze wszystkimi bez limitu. W drugim ujawnionym wczoraj materiale wideo Magdalena Różczka czaruje swoim głosem sprzedawcę i szczęśliwa wybiera najtańszą wersję abonamentu - Formułę S.
Magdalena Różczka przeszła do Play!
Oprócz przedstawicieli portali o tematyce telekomunikacji na zgromadzeniu pojawili się łowcy plotek, żądni świeżych informacji związanych z życiem gwiazd. Nieodłącznym elementem tej pogoni były blaski fleszy. Oczywiście wśród pytań nie zabrakło najważniejszego, nurtującego głowę każdemu stereotypowemu Polakowi: o wysokość honorarium.
W Sieci można znaleźć informacje, jakoby za 10 dni zdjęciowych Kuba Wojewódzki otrzymał astronomiczną kwotę dwóch milionów złotych, ale na konferencji nie komentowano tej informacji, a główny zainteresowany zażartował tylko:
Ja nie wiem, ile wziął Maciek (Stuhr). Wiem tylko, że wziął dużo mniej.
[solr id="komorkomania-pl-145305" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/4617,stworz-nisze-i-zostan-jej-liderem" _mphoto="steve-jobs-holding-iphon-eccb9b8.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3383[/block]
Nie jest istotne, czy Kuba Wojewódzki jest za swoje czyny krytykowany czy chwalony. Ważne, że wzbudza skrajne emocje, pobudza do dyskusji i kojarzy się z fioletowym operatorem. Równie kluczowy jest fakt, że Play chce tą kampanią dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Czy mu się to uda?
Szczegółowe dane pozostaną zapewne słodką tajemnicą. A jakie jest Wasze zdanie na temat nowych twarzy promujących fioletową sieć? Czy was przekonuje udział celebrytów w reklamach sieci komórkowej?
Źródło: konferencja prasowa • blogplay