Poczuj się jak Royal Navy z iPhone'em!

Fot na licencji Creative Commons; Flirkc.com/by Robert Ng2007
Fot na licencji Creative Commons; Flirkc.com/by Robert Ng2007
Paweł Żmuda

19.03.2010 18:26, aktual.: 19.03.2010 19:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kryzys prawdopodobnie dotarł już do Royal Navy. Wojskowi odpowiedzialni za rekrutację nowych członków załóg wpadli na niekonwencjonalny pomysł. Na zlecenie armii powstała nowa aplikacja (dostępna za darmo w App Store), która umożliwia poznanie realnych sytuacji z którymi codziennie zmagają się oficerowie Royal Navy. Niekonwencjonalny marketing? To lubię!

Aplikację wyposażono w pięć interaktywnych zadań, w tym trening i zadania wymagające szybkiego podejmowania kluczowych decyzji. Rekruci muszą zmagać się z koniecznością naprawy silnika, przygotowania symulowanego ataku rakietowego i naprawy systemu radarowego.

"Poszukujemy rekrutów, którzy zainteresowani są wcieleniem do Royal Navy i Royal Marines. Kandydatów, którzy skłonni są do podejmowania nowych wyzwań", mówił kapitan Mike Davis-Marks odpowiedzialny za rekrutację do Royal Navy. Ciekawe, czy armia zapewnia także "możliwość rozwoju zawodowego" i "pracę w młodym i dynamicznym zespole" ;).

Trzeba przyznać, że kampania marketingowa przez iPhone'a to zdecydowanie lepszy pomysł, niż plakaty naszego nadwiślańskiego MON, które mogliśmy obserwować na ulicach kilka lat temu.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także