Poczuj się jak Royal Navy z iPhone'em!
Kryzys prawdopodobnie dotarł już do Royal Navy. Wojskowi odpowiedzialni za rekrutację nowych członków załóg wpadli na niekonwencjonalny pomysł. Na zlecenie armii powstała nowa aplikacja (dostępna za darmo w App Store), która umożliwia poznanie realnych sytuacji z którymi codziennie zmagają się oficerowie Royal Navy. Niekonwencjonalny marketing? To lubię!
Aplikację wyposażono w pięć interaktywnych zadań, w tym trening i zadania wymagające szybkiego podejmowania kluczowych decyzji. Rekruci muszą zmagać się z koniecznością naprawy silnika, przygotowania symulowanego ataku rakietowego i naprawy systemu radarowego.
"Poszukujemy rekrutów, którzy zainteresowani są wcieleniem do Royal Navy i Royal Marines. Kandydatów, którzy skłonni są do podejmowania nowych wyzwań", mówił kapitan Mike Davis-Marks odpowiedzialny za rekrutację do Royal Navy. Ciekawe, czy armia zapewnia także "możliwość rozwoju zawodowego" i "pracę w młodym i dynamicznym zespole" ;).
Trzeba przyznać, że kampania marketingowa przez iPhone'a to zdecydowanie lepszy pomysł, niż plakaty naszego nadwiślańskiego MON, które mogliśmy obserwować na ulicach kilka lat temu.