Co trzeci Android z logo Samsunga
Koreański Samsung bardzo dobrze radził sobie w zeszłym roku. Sukcesem okazał si ę nie tylko model Galaxy S, którego kupiło ponad 10 milionów nabywców. Według najnowszych statystyk aż 34% wszystkich sprzedanych Androidów miało logo Samsunga na obudowie.
Z wyliczeń redakcji serwisu Unwiredview wynika, że w ostatnim kwartale zeszłego roku komórki z systemem rozwijanym przez firmę Google trafiły do około 23 milionów użytkowników na całym świecie. Według szacunkowych danych w tym samym okresie Samsung sprzedał około 8 milionów sprzętów z systemem Android - oznacza to, że obecnie koreański producent może pochwalić się prawie 1/3 udziału we wszystkich sprzedanych komórkach z systemem Google'a.
Szacunki Unwiredview to kolejne potwierdzenie silnej pozycji Samsunga na rynku urządzeń mobilnych. Byle tylko koncern nie popadł w samouwielbienie...
Źródło: unwiredview