Czy Apple oszukuje w reklamach?

Czy Apple oszukuje w reklamach?

Czy Apple oszukuje w reklamach?
Zbigniew Kowal
13.07.2010 12:00, aktualizacja: 13.07.2010 14:00

Wczoraj pisałem Wam o nowej kampanii reklamowej Apple’a, która prezentuje usługę Face Time na iPhonie 4. Mówiąc najoględniej, forma przekazu pozostawia wiele do życzenia. Okazuje się jednak, że firma z Cupertino ma na sumieniu również inne reklamowe sztuki. Tym razem chodzi o manipulację przy materiałach prasowych.

Wczoraj pisałem Wam o nowej kampanii reklamowej Apple’a, która prezentuje usługę Face Time na iPhonie 4. Mówiąc najoględniej, forma przekazu pozostawia wiele do życzenia. Okazuje się jednak, że firma z Cupertino ma na sumieniu również inne reklamowe sztuki. Tym razem chodzi o manipulację przy materiałach prasowych.

Na zdjęciu poniżej, widać dwa kadry z filmu Star Trek, „odpalonego” na iPadzie. Ten po prawej to oficjalny screen ze strony Apple’a, która reklamuje tablet jako urządzenie idealne do oglądania filmów. Natomiast ten po lewej, pokazuje rzeczywistość. Innymi słowy, Apple przetransformował klatkę filmu w taki sposób, aby idealnie mieściła się na ekranie iPada.

Obraz

Wyjaśnienie całego zamieszania, krok po kroku znajdziecie pod tym adresem internetowym. Czy Apple specjalnie oszukuje swoich klientów? Czy warto reklamować coś, co tak naprawdę nie ma miejsca?

Odpowiedz może być tylko jedna. Z drugiej jednak strony, czy to pierwszy raz ktoś zmanipulował zdjęcie? Wystarczy popatrzyć na popularne magazyny, jak precyzyjnie graficy są wstanie poprawić urodę wielu modelek. Wygląda na to, że cały proceder wszedł już w krew. Czy takie rewelacje Was dziwią?

Źródło: Gizmodo

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)