Darmowy Numer - kolejne wątpliwości

Darmowy Numer - kolejne wątpliwości05.11.2009 07:20
play-fresh
play-fresh
Kira Czarczyńska

Stare przysłowie mówi - co nagle, to po diable. Play go chyba nie zna, bo sposób wprowadzenia do oferty promocji Darmowy Numer w Play Fresh już na starcie wzbudził spore wątpliwości - a z biegiem czasu nie robi się jakoś mocno jaśniej.

Kolejne pytania klientów związane są z łączeniem Darmowego Numeru z Pakietem 100 minut.

Stare przysłowie mówi - co nagle, to po diable. Play go chyba nie zna, bo sposób wprowadzenia do oferty promocji Darmowy Numer w Play Fresh już na starcie wzbudził spore wątpliwości - a z biegiem czasu nie robi się jakoś mocno jaśniej.

Kolejne pytania klientów związane są z łączeniem Darmowego Numeru z Pakietem 100 minut.

Regulaminy obu promocji są już co prawda dostępne (Darmowego Numeru od wczoraj), ale najwyraźniej ich interpretacja nie jest jednoznaczna. Niejasności pojawiły się w przypadku wystąpienia sytuacji, kiedy jeden użytkownik korzysta - bo oczywiście może - jednocześnie z obu tych promocji.

Na stronie Play dotyczącej promocji Darmowy Numer znaleźć można taką, dość mylącą być może, informację:

Zadeklarowany numer nie łączy się z ofertą "100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh", ofertą promocyjną "Program doładowań" oraz nie może być wykorzystany w ramach pakietu 60 minut promocji "Przejdź do Play Fresh"

Należy jednak zauważyć, że zdanie brzmi "zadeklarowany [u]numer[/u]" - co sugeruje, że tylko pod ten jeden numer, zadeklarowany w Darmowym Numerze nie da się dzwonić w ramach Pakietu 100 minut.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, wyjaśnia "współpracę" obu promocji w sposób następujący:

Zawsze działamy na Korzyść klienta, dlatego w pierwszej kolejności brana pod uwagę jest usługa darmowy numer i klient rozmawia z wybraną osobą za 0 gr.

A kiedy chcemy obie promocje "rozłączyć"...?

Jeśli jednak w kolejnym miesiącu klient nie doładuje się kwotą 30 zł niestety nie może korzystać z promocji darmowy numer. Mimo to numer jest cały czas zapamiętany w naszym systemie. Jeżeli nie chcemy w danym miesiacu gadać non stop z konkretną osobą a chce od czasu do czasu zadzwonić w ramach pakietu 100 minut koniecznie należy [u]dezaktywować promocję kodem 111102#[/u].*

Jak zapewnia rzecznik, po dezaktywacji promocji (uwaga! następuje zawsze z końcem miesiąca kalendarzowego, niezależnie od momentu zgłoszenia chęci dezaktywacji) - również z dotychczasowym darmowym numerem będą rozliczane z pakietu 100 minut.

Źródło: PLAY

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)