Distimo: Chińczycy coraz częściej zaglądają do App Store'a
Firma Distimo, której analitycy regularnie badają rynek mobilny, opublikowała kolejny raport, dotyczący tym razem popularności App Store'a na świecie. Według najnowszych badań, sklep z aplikacjami dla iPhone'a zdobył ostatnio sporą popularność w Chinach, a stracił ją w Europie.
Firma Distimo, której analitycy regularnie badają rynek mobilny, opublikowała kolejny raport, dotyczący tym razem popularności App Store'a na świecie. Według najnowszych badań, sklep z aplikacjami dla iPhone'a zdobył ostatnio sporą popularność w Chinach, a stracił ją w Europie.
Analitycy Distimo informują, że użytkownicy z Francji czy Niemiec coraz rzadziej interesują się zawartością App Store'a. Co ciekawe, w Południowej Korei odnotowano większe zainteresowanie aplikacjami z App Store'a niż w Niemczech, mimo tego, że Koreańczycy nie mają nawet dostępu do sekcji Games i jest ich po prostu mniej.
Największym zainteresowaniem App Store cieszy się w Stanach Zjednoczonych oraz... Chinach. Ponadto, jak przeczytamy w raporcie Distimo, Chińczycy są bardziej skłonni do wykonywania płatności In-App, a na liście 300 najpopularniejszych aplikacji w chińskim oddziale App Store'a, aż 64% wszystkich pozycji pochodzi z tamtego kraju (dla porównania: w Stanach jest tylko 20% takich aplikacji).
Źródło: App Advice