Distimo: Chińczycy coraz częściej zaglądają do App Store'a

Firma Distimo, której analitycy regularnie badają rynek mobilny, opublikowała kolejny raport, dotyczący tym razem popularności App Store'a na świecie. Według najnowszych badań, sklep z aplikacjami dla iPhone'a zdobył ostatnio sporą popularność w Chinach, a stracił ją w Europie.

Distimo: Chińczycy coraz częściej zaglądają do App Store'a
Krystian Bezdzietny

24.06.2011 | aktual.: 24.06.2011 07:59

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firma Distimo, której analitycy regularnie badają rynek mobilny, opublikowała kolejny raport, dotyczący tym razem popularności App Store'a na świecie. Według najnowszych badań, sklep z aplikacjami dla iPhone'a zdobył ostatnio sporą popularność w Chinach, a stracił ją w Europie.

Analitycy Distimo informują, że użytkownicy z Francji czy Niemiec coraz rzadziej interesują się zawartością App Store'a. Co ciekawe, w Południowej Korei odnotowano większe zainteresowanie aplikacjami z App Store'a niż w Niemczech, mimo tego, że Koreańczycy nie mają nawet dostępu do sekcji Games i jest ich po prostu mniej.

Największym zainteresowaniem App Store cieszy się w Stanach Zjednoczonych oraz... Chinach. Ponadto, jak przeczytamy w raporcie Distimo, Chińczycy są bardziej skłonni do wykonywania płatności In-App, a na liście 300 najpopularniejszych aplikacji w chińskim oddziale App Store'a, aż 64% wszystkich pozycji pochodzi z tamtego kraju (dla porównania: w Stanach jest tylko 20% takich aplikacji).

Źródło: App Advice

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Komentarze (0)