Dlaczego zmieniamy operatora? Bo chcemy mniej płacić
Zanim pojawiła się możliwość przenoszenia numeru między sieciami, wiele osób kurczowo trzymało się operatora właśnie ze względu na niechęć do informowania wszystkich o swoim nowym numerze. Teraz przejście do innej sieci jest znacznie przyjemniejsze, częściej więc to robimy. Czym się kierujemy...?
20.06.2011 | aktual.: 20.06.2011 11:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Raport Deloitte podaje kilka powodów, które skłaniają nas do przejścia do innej sieci:
- ceny - 31%
- zasięg sieci i jakość usług - 27%
- niezadowalająca obsługa - 25%
- niedostępność wybranego modelu telefonu - 14%
Jak więc widać, operatorzy powinni jeszcze porządnie popracować nad sposobem kontaktu i obsługi klienta - jedna czwarta "uciekających" klientów zmienia operatora właśnie z tego powodu.
A gdzie przechodzimy...?
Nadal na pierwszym miejscu jest sieć Play - aż 50% respondentów kojarzy się on bowiem z niskimi cenami, a to, jak pamiętamy, jest głównym powodem zmiany sieci.
Plus kojarzy się natomiast z dobrym zasięgiem i wysoką jakością technicznej strony sieci. Uważało tak przynajmniej 35% biorących udział w badaniu.
25% osób przechodzących do T-Mobile zaś, robi to głównie dlatego, że ta właśnie sieć ma w swojej ofercie model telefonu, na którym szczególnie respondentom zależy.