Droid Does - merytorycznie
W Sieci pojawiły się kolejne reklamy z serii Droid Does. Tym razem nie jest to ani atak w iPhone'a, ani nawet w konkurencyjną sieć AT&T. Tym razem wielkie trio: Motorola, Verizon i Google stawia na merytoryczną kampanię reklamową. Trzy nowe klipy wideo promują największe zalety Droida: nawigację, szybkie przeglądanie internetu oraz elastyczność. Popatrzmy na nowe klipy.
10.11.2009 | aktual.: 10.11.2009 16:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Reklamy powinny ukazać się w amerykańskiej telewizji już za kilka dni. Trzeba przyznać, że marketingowcy odpowiedzialni za kampanię Droida odwalają kawał dobrej roboty. Miejmy nadzieję, że europejska promocja nowego Androida Motoroli będzie przygotowana z podobnym polotem i oryginalnością, taką jak chociażby wcześniejszy spot Stealth.