Dziewczyna z 4 iPadami na głowie [wideo]
01.08.2011 18:38, aktual.: 01.08.2011 20:38
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Marketing wirusowy to bardzo specyficzny sposób na promocję produktów. Zasadniczo chodzi o to, aby potencjalni klienci sami między sobą rozpowszechniali informacje dotyczące firmy lub usługi. Co zatem może reklamować dziewczyna z czterema iPadami na głowie?
Muszę przyznać, że jest to dość nietuzinkowy sposób na zwrócenie uwagi. Dziewczyna w hełmie z czterema iPadami po każdej ze stron świata to idealny przykład marketingu wirusowego. Wygląda dość zabawnie, ale nie dajcie się nabrać na quasi-amatorskie podejście do tematu.
Cała akcja obliczona jest na przyciągniecie uwagi internautów do nowego wydania magazynu Cosmo For Guys, który ukazał się również w App Store. Jak nietrudno się domyślić, jedyna możliwość interakcji z dziewczyną polegała na dotknięciu jej „twarzy” i zapoznaniu się z gazetą.
Za kampanią reklamową stoją pracownicy korporacji Hearst, która stworzyła film. Ujawniono również kulisy całego przedsięwzięcia. Dziewczyna może poruszać się bez przeszkód dzięki kamerce zamontowanej w torebce. Przekazuje ona obraz wprost na szkła okularów, które panienka ma pod niecodzienną czapeczką.
Czy takie formy promocji robią na Was wrażenie? Czy dzięki temu sięgnęlibyście po nowy magazyn? Zostawcie swoje komentarze pod wpisem.
Źródło: cultofmac