Era - łatwiej się będzie dodzwonić
Prawie 200 osób przyszło dzisiaj po raz pierwszy do pracy w nowym łódzkim Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta operatora sieci ERA. Jest to już drugie Call Center PTC w tym mieście - poprzednie działa od 2003r. i zatrudnia obecnie 400 osób. Rosnąca liczba klientów, a także zwiększająca się paleta usług spowodowały jednak, że PTC zdecydowała się na uruchomienie kolejnego Call Center.
12.12.2008 | aktual.: 12.12.2008 15:00
Prawie 200 osób przyszło dzisiaj po raz pierwszy do pracy w nowym łódzkim Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta operatora sieci ERA. Jest to już drugie Call Center PTC w tym mieście - poprzednie działa od 2003r. i zatrudnia obecnie 400 osób. Rosnąca liczba klientów, a także zwiększająca się paleta usług spowodowały jednak, że PTC zdecydowała się na uruchomienie kolejnego Call Center.
Nowe Call Center to obecnie kolejne 170 stanowisk obsługi klienta rozmieszczonych w dwóch salach o łącznej powierzchni 2200m2. Dodatkowo w kompleksie znajdują się też pomieszczenia administracyjne, serwerownie, centrum szkoleniowe - ale również pokój rekreacyjny, pokój dla matki z dzieckiem i zaplecze socjalne.
Co jednak zapewne bardziej zainteresuje klientów sieci ERA - konsultantów na poszczególnych stanowiskach wspierać mają kierownicy zespołów, posiadający ciut większy zakres kompetencji służbowych i mogący pomóc w niestandardowych sytuacjach.
Inwestycja na nowe Call Center to bagatela 20 milionów złotych. Docelowo zatrudnienie znajdzie w nim 500 osób - łącznie z poprzednim telefonicznym BOK, ERA zatrudni więc w łodzi 900 osób. Stanie się tym samym jednym z największych łódzkich pracodawców.
Źródło: ERA