Era... Możesz więcej? Sprawdź
Czy Era dba o swoich klientów? Zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że usiłują na siłę zatrzymać przy sobie ludzi, inni - że gwarantują dobre warunki. Sprawdź, co tym razem operator wymyślił dla swoich abonentów i klientów na kartę.
29.11.2008 | aktual.: 29.11.2008 16:00
Czy Era dba o swoich klientów? Zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że usiłują na siłę zatrzymać przy sobie ludzi, inni - że gwarantują dobre warunki. Sprawdź, co tym razem operator wymyślił dla swoich abonentów i klientów na kartę.
Od poniedziałku (pierwszego grudnia) wprowadzone zostaną zmiany w doładowaniach. Odtąd minimalna kwota przedłużająca ważność połączeń wychodzących to 25zł. Zasada ta będzie obowiązywać w Tak-Taku oraz w Erze Mix i Blueconnect starterze. Będzie także dotyczyć doładowań elektronicznych. Jeżeli chodzi o zdrapki Tak-Tak wartości 20zł - będą one dostępne na rynku do wyczerpania zapasów i normalnie będą przedłużały ważność konta o 1 miesiąc.
Po tej wiadomości pojawią się pewnie negatywne opinie wśród użytkowników telefonów na kartę w tej sieci. Mogą stwierdzić, iż jest to błąd ze strony Ery, bo generalnie wszyscy ludzie dążą do obniżania kosztów utrzymania numeru, a teraz będzie trzeba wydawać dodatkowe 5zł na doładowanie... Wygląda na to, że Era bardziej dba o swoje zyski a nie o dobro klienta, dlatego też podwyższa to minimalne doładowanie. No i chyba straci tym samym uznanie na rynku pre-paid, szczególnie wśród młodzieży, która często nie ma na uzupełnienie konta kwotą 20zł, a co dopiero 25zł...
Kolejną zmianą, którą wprowadzi sieć Era będzie to, iż klient, któremu kończy się umowa, będzie mógł zmienić jej warunki i otrzymać nowy telefon już cztery miesiące przed jej zakończeniem. Do tej pory na trzy miesiące przed wygaśnięciem aneksu, użytkownik był zawalany telefonami od operatora z przypomnieniem o kończącym się okresie umowy i o ofercie, przygotowanej specjalnie dla niego. Można było wtedy dokonać zmian w abonamencie, lecz nie dostawało się od razu nowego telefonu - dopiero po upływie starej umowy. Ta zmiana przypadnie do gustu ludziom, którzy dbają o to, by mieć jak najlepsze warunki u operatora.
Klienci będą również otrzymywać smsy zachęcające do wizyty w punkcie sprzedaży sieci Era w celu podpisania aneksu do umowy. Oto ich treść:
- użytkownicy prywatni: "Specjalnie dla Ciebie. Już teraz wymień telefon na nowy. Przyjdź do najbliższego sklepu Era i przedłuż swoją umowę, a nowoczesne modele wybierzesz już za 1zl!"
- użytkownicy biznesowi: "Już teraz przyjdź do najbliższego sklepu Era i wymień telefon na nowy. Specjalna oferta dla Stałych Abonentów jest dostępna dla Twojej Firmy."
Jak oceniasz zmiany wprowadzane przez Erę?
Źródło: telix