Era: Złoty Laur Klienta za mobilny dostęp do internetu
Polska Telefonia Cyfrowa może się pochwalić kolejną nagrodą zdobytą w konkursie konsumenckim - po poprzednich: Jakość Obsługi 2008, European Trusted Brands 2009 praz Premium Brand 2009, przyszła pora na Laur Klienta 2009. Jest to dowód na to, że usługi i produkty PTC cieszą się zaufaniem klientów, ponadto świadczy również o powszechnej świadomości i rozpoznawalności marki Era na polskim rynku.
Na podstawie przeprowadzonych badań wśród Konsumentów i ich opinii, sieć Era otrzymała I miejsce w piątej edycji programu „Laur Klienta 2009" w kategorii "Mobilny dostęp do Internetu".
Na podstawie przeprowadzonych badań wśród Konsumentów i ich opinii, sieć Era otrzymała I miejsce w piątej edycji programu „Laur Klienta 2009" w kategorii "Mobilny dostęp do Internetu".
"Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju. W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe przeprowadzane w największych aglomeracjach od stycznia do czerwca 2009 oraz głosowanie czytelników dziennika „Rzeczpospolita". Wyróżnienie to jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produktach czy usługach oraz formą ich zbiorowej rekomendacji." - możemy przeczytać w informacji prasowej przesłanej przez PTC.
Źródło: informacja prasowa