Express Lane Apple'a
Pomoc techniczna Apple’a z miesiąca na miesiąc się poprawia. Jakiś czas temu wprowadzono usługę LiveChat, która znacznie ułatwiła rozwiązanie naszego problemu. Teraz firma z Cupertino uczyniła kolejny krok. Poznajcie usługę Express Lane.
Pomoc techniczna Apple’a z miesiąca na miesiąc się poprawia. Jakiś czas temu wprowadzono usługę LiveChat, która znacznie ułatwiła rozwiązanie naszego problemu. Teraz firma z Cupertino uczyniła kolejny krok. Poznajcie usługę Express Lane.
LiveChat działa podobnie jak usługi, które znacie chociażby z banków. Konsultant Apple'a czeka na nasze zapytanie i - w miarę możliwości - stara się nam pomóc. Teraz cały ten proces został ulepszony. Zanim porozmawiamy z help deskiem, najpierw musimy przebrnąć przez Express Lane.
Wszystko, co zagubiony użytkownik musi zrobić, to wejść na specjalną stronę internetową, na której wybiera się odpowiednią kategorię problemu. Każdy produkt firmy z logo nagryzionego jabłka przypisany jest do różnych działów. Dzięki temu, zawężając temat interesującego nas zagadnienia, mamy szansę na lepszą pomoc.
Jeśli problem dotyczy konkretnego urządzenia, system poprosi nas o podanie numeru seryjnego. Nie wiem, w czym to ma pomóc, ale najprawdopodobniej chodzi o sprawdzenie gwarancji. Zapewne przewidziano możliwość pobierania opłaty dla osób, których nie obejmuje gwarancja.
Niestety, Express Line dostępna jest na razie tylko na terenie Ameryki Północnej. Można jednak spodziewać się, że w późniejszym terminie również pozostałe kraje uruchomią tę usługę.
Źródło: 9to5mac