Express Lane Apple'a

Express Lane Apple'a

Express Lane Apple'a
Zbigniew Kowal
15.09.2010 09:33, aktualizacja: 15.09.2010 11:33

Pomoc techniczna Apple’a z miesiąca na miesiąc się poprawia. Jakiś czas temu wprowadzono usługę LiveChat, która znacznie ułatwiła rozwiązanie naszego problemu. Teraz firma z Cupertino uczyniła kolejny krok. Poznajcie usługę Express Lane.

Pomoc techniczna Apple’a z miesiąca na miesiąc się poprawia. Jakiś czas temu wprowadzono usługę LiveChat, która znacznie ułatwiła rozwiązanie naszego problemu. Teraz firma z Cupertino uczyniła kolejny krok. Poznajcie usługę Express Lane.

LiveChat działa podobnie jak usługi, które znacie chociażby z banków. Konsultant Apple'a czeka na nasze zapytanie i - w miarę możliwości - stara się nam pomóc. Teraz cały ten proces został ulepszony. Zanim porozmawiamy z help deskiem, najpierw musimy przebrnąć przez Express Lane.

Obraz

Wszystko, co zagubiony użytkownik musi zrobić, to wejść na specjalną stronę internetową, na której wybiera się odpowiednią kategorię problemu. Każdy produkt firmy z logo nagryzionego jabłka przypisany jest do różnych działów. Dzięki temu, zawężając temat interesującego nas zagadnienia, mamy szansę na lepszą pomoc.

Jeśli problem dotyczy konkretnego urządzenia, system poprosi nas o podanie numeru seryjnego. Nie wiem, w czym to ma pomóc, ale najprawdopodobniej chodzi o sprawdzenie gwarancji. Zapewne przewidziano możliwość pobierania opłaty dla osób, których nie obejmuje gwarancja.

Niestety, Express Line dostępna jest na razie tylko na terenie Ameryki Północnej. Można jednak spodziewać się, że w późniejszym terminie również pozostałe kraje uruchomią tę usługę.

Źródło: 9to5mac

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)