FreeM: Facebook za darmo do Nowego Roku!
Wiadomo, że święta to czas przebywania z rodziną, rozmów, spacerów, siedzenia przy obficie zastawionym stole, no i rzecz jasna prezentów. Czasami jednak można mieć ochotę trochę od tego odpoczywania odpocząć i zajrzeć na Facebooka czy któryś z komunikatorów. Sieć FreeM postanowiła maksymalnie to swoim klientom ułatwić.
23.12.2011 | aktual.: 23.12.2011 22:15
Od dzisiaj, 23 grudnia 2011r., aż do 2 stycznia 2012r. w ramach nowej promocji, sieci FreeM można za darmo i bez limitu porozmawiać przez internet ze znajomymi. Operator zrobił swoim klientom świąteczny prezent pod choinkę - więc nawet ci, którzy wyjechali właśnie do rodziny i zostawili swoje laptopy w domu, bez problemu (i co ważne - bez żadnych opłat!) złożą swoim znajomym życzenia na Facebooku czy za pośrednictwem komunikatorów.
Jak poinformował operator na swojej stronie facebookowej - od dzisiaj po wykorzystaniu limitu dziennego można bezpłatnie uruchomić promocję pozwalającą na korzystanie z Facebooka i komunikatorów bez ograniczeń. Dotyczy to komunikatorów Palringo, eBuddy, Nimbuzz i GG - czyli w zasadzie wszystkiego, co potrzeba żeby sobie swobodnie porozmawiać.
FreeM wprowadził też zmiany w ofercie. Po pierwsze, reklamy wyświetlają się teraz rzadziej. Pojawiają się co 1 MB a nie jak dotychczas co 0,5 MB ! Jest to spełnienie postulatów użytkowników, którzy najwyraźniej byli zdania, że zbyt często muszą oglądać propozycje różnych towarów i usług.
Po drugie, pojawiły się nowe pakiety:
- Pakiet P to dodatkowe 300 MB transferu danych do wykorzystania w ciągu 7 dni, przy czym reklamy pojawiają się jedynie co 3MB, nie zaś co 1MB (koszt: 2 zł z VAT).
- Pakiet S to dodatkowo 1 GB transferu danych do wykorzystania w ciągu 7 dni (koszt: 2 zł z VAT).
- Pakiet E to dodatkowe 250 MB transferu danych do wykorzystania w ciągu 5 dni bez reklam (koszt: 13 zł z VAT)!
Szczegóły dotyczące pakietów: FreeM - co nowego?
Po trzecie, teraz aby otrzymać kartę FreeM trzeba... zdobyć Kod Polecający od kogoś, kto już jest klientem sieci. Oznacza to, że FreeM stało się nieco bardziej elitarne: nie wystarczy już mieć profil na Facebooku, trzeba też mieć znajomego korzystającego z darmowego Internetu w tej sieci i poprosić go o wprowadzenie do grona klientów. W dodatku każdy użytkownik może wysłać jedynie 5 Kodów Polecających - więc trzeba się będzie trochę nakombinować.