GaduAIR obiecuje poprawę

GaduAIR obiecuje poprawę
02.07.2009 12:15
gaduair
gaduair
Kira Czarczyńska
Kira Czarczyńska

Miałam dzisiaj przyjemność - i to naprawdę przyjemność - rozmawiać z przedstawicielem spółki GG Network SA, do której należy między innymi sieć GaduAIR.

Jak zapewne pamiętacie, niedawno testowałam usługi proponowane przez tego operatora MVNO. I o tym właśnie była dzisiejsza rozmowa.

Miałam dzisiaj przyjemność - i to naprawdę przyjemność - rozmawiać z przedstawicielem spółki GG Network SA, do której należy między innymi sieć GaduAIR.

Jak zapewne pamiętacie, niedawno testowałam usługi proponowane przez tego operatora MVNO. I o tym właśnie była dzisiejsza rozmowa.

Po pierwsze, jestem pod wrażeniem. Większość firm, których usługi skrytykuję wyczynia istne cyrki - a to ktoś udający klienta ochrzania mnie w komentarzach, a to ktoś inny grozi mi sądami jeśli nie usunę, a to szukają na gwałt jakiegoś mojego szefa, który mnie za to niby wywali (no, tak piszą)... Ogólnie, zwykle jest ciekawie, ale mało w tym merytoryki czy dialogu.

Tutaj nic z tych rzeczy. Sporadycznie tylko zdarza mi się zmieniać opinię co do usług jakiejś firmy - bo przeważnie nie dają ku temu podstaw - ale na razie starter sobie jednak zostawię. Choćby po to, żeby za 2-3 tygodnie przy kolejnej "wycieczce" w Polskę, potestować co się zmieniło.

Dostałam bowiem od managera GG Network S.A. zapewnienie, że kontaktują się z Polkomtelem w celu wyjaśnienia pojawiających się czasami, jak się okazuje nie tylko mi, problemów z dostępem do Internetu oraz płynnego z niego korzystania.

Ze względu na sposób podejścia do problemów - GaduAIR właśnie dostało u mnie kredyt zaufania. Co nie zdarza się często. Za parę tygodni do tematu więc wrócę i zobaczymy, co się udało poprawić.

Może w końcu faktycznie pokorzystam sobie z tego Blipa za friko...? ;]

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)