Google Buzz dla telefonów komórkowych! (wideo)

Google Buzz dla telefonów komórkowych! (wideo)

Google Buzz dla telefonów komórkowych! (wideo)
Paweł Żmuda
10.02.2010 00:49, aktualizacja: 10.02.2010 01:49

Firma Google zaprezentowała niedawno swój kolejny produkt. Narzędzie nazywa się Google Buzz i łączy w sobie zalety Twittera, Google Latitude oraz poczty Gmail. Nowa funkcja społecznościowa giganta z Mountain View od razu doczekała się komórkowej wersji. Popatrzmy co oferuje komórkowy Buzz.

Koncern chwali się, że Google Buzz jest nowym sposobem na udostępnianie zdjęć i filmów w Sieci. Narzędzie zawiera w sobie możliwość dzielenia się zasobami z serwisów takich jak Flickr, Google Reader, Twitter czy Picasa z innymi użytkownikami GMaila (tylko znajomym lub wszystkim). Narzędzie zaprezentowane przez Google udostępnia zdjęcia i filmy od razu w oknie Buzza, a nie jak to jest na przykład w wypadku Twittera - za pomocą linków.

Jak korzystać z Google Buzz na swoim smartfonie? Użytkownicy Androida (w wersji co najmniej 2.0) oraz iPhone'a już teraz mogą udać się pod adres buzz.google.com i cieszyć się nową usługą Google. Wkrótce strona zostanie udostępniona także dla posiadaczy komórek z Symbianem, Windowsem Mobile oraz BlackBerry OS. Do tego, najnowsza wersja Google Maps (4.0) pozwala nam korzystać z warstwy Buzz, dzięki której możemy wyrażać opinie o różnych miejscach lub sprawdzać aktualną lokalizację innych użytkowników Buzza. Google Maps 4.0 możecie obrać, wchodząc w komórkowej przeglądarce na adres: m.google.com/maps.

Co więcej, osoby posiadające Androida bądź iPhone'a mogą już teraz: skorzystać z funkcji Buzz w Place Page, nawigować ze pomocą poleceń głosowych oraz umieścić ikonę ze skrótem do aplikacji na ekranie smartfona.

Popatrzmy jak Google Buzz działa na telefonach komórkowych:

W czasach boomu na serwisy społecznościowe, nowa usługa Google wpisuje się w obecne trendy. Wszystko zapowiada się bardzo ciekawie, jednak bardzo dobrze, że Buzz nie jest całkiem nową społecznością i korzysta z tych już istniejących. Nie wiadomo czy rynek mógłby przyjąć kolejny twór wielkości na przykład Facebooka.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)