Gyro i Neon Blitz w BlackBerry World, Ski Jumping Pro bije rekordy
05.02.2013 07:00, aktual.: 05.02.2013 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zdaniem przedstawicieli Vivid Games sprzedaż Ski Jumping Pro ma szansę przekroczyć w tym roku 150 000 sztuk. Ponad 25 000 pobrań w weekend otwarcia to rekord w historii całej serii autorstwa bydgoskiego developera.
Na wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży Ski Jumping Pro znalazł się na szczytach rankingów.
Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak Real Boxing Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale też cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, że budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy niż w przypadku Real Boxing - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Dotychczas największymi rynkami zbytu były Niemcy i Austria. Seria Ski Jumping cieszyła się również dużym zainteresowaniem w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej oraz w Japonii i Korei.
Niewątpliwie do sukcesu Ski Jumping Pro przyczyniły się rozpoznawalność marki i wierna rzesza fanów. Poprzednie odsłony gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Jednak najważniejsza jest promocja.
Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w App Store – tytuł jest promowany w większości krajów, w tym Wielkiej Brytanii i USA, zarówno w sekcji New&Noteworthy, jak i za pomocą banerów. Promocja w App Store to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu- podkreśla prezes.
W porównaniu z poprzednimi edycjami ulepszono sterowanie i oprawę wizualną. Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie. Turnieje odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Kolejne atuty to rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki. Poszerzony został również system dostępnych opcji mikropłatności w celu osiągnięcia tak dobrych wyników monetyzacji jak w przypadku Real Boxing.
Do sukcesów Vivid Games można z pewnością zaliczyć również pojawienie się dwóch tytułów - Neon Blitz i Gyro - podczas światowej premiery nowych urządzeń i systemu operacyjnego BlackBerry.
[solr id="komorkomania-pl-142369" _url="http://komorkomania.pl/4679,wyciekly-informacje-na-temat-asphalt-8-infinity-wideo" _mphoto="asphalt-8-android-1-660x-2751eed.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3500[/block]
Dzięki nowej platformie, a w szczególności BlackBerry 10 polskie studio może dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie.Vivid Games stara się być obecne wszędzie tam, gdzie pojawia się coś nowego i gdzie dostępne są najnowocześniejsze technologie. Spółka wkrótce ogłosi kolejne tytuły, które trafią do BlackBerry World.
Źródło: Informacja prasowa