Heyah też zmienia wizerunek

Fot. wirtualnemedia.pl
Fot. wirtualnemedia.pl
Paweł Żmuda

08.07.2011 10:11, aktual.: 08.07.2011 12:11

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Logo Heyah - charakterystyczna czerwona łapa - towarzyszyło nam przez wiele lat. W kampaniach reklamowych marka Heyah, której operatorem jest Polska Telefonia Cyfrowa, wykorzystywała dwie zabawne postaci - kojarzącego się z bajką Simon's Cat kota Ryśka i psa Winstona. Czas pożegnać zarówno kreskówkowych bohaterów, jak i czerwoną łapkę.

Łapa wciąż będzie symbolem Heyah, jednak zamiast czerwonej plamy w jej kontury wpisane zostaną bryły geometryczne. Osoby, które uważnie śledzą facebookowy profil Heyah, już od pewnego czasu wiedzą, że sieć rezygnuje z sympatycznego kota. 1 lipca zorganizowano z nim pożegnalny czat na Facebooku. Na fanpage'u niedawno pojawiły się również zdjęcia odświeżonego logo.

facebook.com/Heyah
facebook.com/Heyah

Zmianie uległa również czcionka marki. Warto pamiętać, że Heyah mimo wejścia na nasz rynek operatora T-Mobile pozostała niezależna.

Co sądzicie o nowym, odświeżonym wizerunku Heyah? Czy nowe logo jest ładniejsze od starego?

Jedno jest pewne: takich klipów reklamowych już nie zobaczymy. A szkoda.

Reklama Heyah - Through - Sru

Źródło: wirtualnemedia

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)