Highscreen Ice 2 - Rosjanie polubili smartfony z dwoma ekranami

Highscreen to kolejna rosyjska marka, która postanowiła wprowadzić smartfona z dwoma ekranami. Sprzęt ten nie prezentuje się tak dobrze, jak YotaPhone 2, ale za to będzie dużo tańszy.

Highscreen Ice 2
Highscreen Ice 2
Źródło zdjęć: © hitech.mail.ru
Mateusz Żołyniak

11.12.2014 | aktual.: 11.12.2014 17:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Highscreen to stworzona przez firmę Vobis marka, która na rosyjskim rynku zajmuje się produkcją i sprzedażą smartfonów, tabletów, laptopów oraz akcesoriów do nich. Rosjanie - wzorem kolegów z YotaPhone - postanowili wprowadzić teraz telefon z dwoma ekranami, który nazwany został Ice 2. Co ważne - nie jest on kopią YotaPhone'a 2, który wchodzi teraz na polski rynek.

Nowość Highscreen nie wykorzystuje bowiem dodatkowego ekranu E Ink na tylnym panelu, a malutki ekranik, który wyświetlać ma najważniejsze powiadomienia. Zastosowane w modelu Ice 2 rozwiązania ma umożliwić sprawdzanie nieodebranych połączeń, wiadomości, prognozy pogody czy godziny bez konieczności aktywowania głównego ekrany. Ciężko powiedzieć jak malutki panel sprawdzi się w praktyce, ale z pewnością będzie pobierał dużo mniej energii niż 4,7-calowy wyświetlacz.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Ice 2 wykorzystywać ma panel o rozdzielczości HD (1280 x 720 pikseli). Mózgiem urządzenia jest ośmiordzeniowy układ MediaTek MT6592 z Cortexami-A7 o taktowaniu do 1,7 GHz, a jego sercem będzie bateria o pojemności 2550 mAh. Sprzęt firmy Highscreen ma również oferować: 2 GB pamięci RAM, 16 GB wbudowanej pamięci flash, slot kart microSD, aparat główny z 13-megapikselowym sensorem Sony, kamerkę 2 Mpix i Androida 4.4 KitKat.

Highscreen Ice 2 wkrótce ma trafić do sprzedaży na rynku rosyjskim, gdzie będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych (białej, niebieskiej i szarej). Cena urządzenia wyniesie 14990 rubli, co w przeliczeniu daje ok. 920 zł.

Źródło: Hi-Tech.mail.ru

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Komentarze (0)