Honor nabija się z Apple'a. Ta reklama jest genialna

Nowa reklama Honora uderza w Apple'a
Nowa reklama Honora uderza w Apple'a
Źródło zdjęć: © Apple, Honor, YouTube
Miron Nurski

17.08.2023 13:32, aktual.: 17.08.2023 20:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Honor zapowiada swój nowy telefon nawiązując do kultowej reklamy Apple'a sprzed 16 lat.

Honor Magic V2 to aktualnie najcieńszy składany smartfon na świecie. Prawdopodobnie już 1 września opuści Chiny i doczeka się swojej globalnej premiery.

Honor może z czystym sumieniem nabijać się z grubszych smartfonów konkurencji, ale obrał inną drogę. Postanowił zadrwić z firmy, która w swojej ofercie składanych smartfonów nie ma wcale.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Reklama składanego smartfonu Honora uderza w Apple'a

Na kanale Honora na YouTubie pojawiła się reklama "Goodbye to the past".

Spot kończy się hasłem "Thin Different", czyli grą słów nawiązującą zarówno do smukłości telefonu (thin), jak i sloganu promocyjnego "Think Different" używanego przez Apple'a w latach 1995-2002. Nie jest to jednak jedyne nawiązanie do producenta iPhone'ów.

Cały spot wygląda jak kontynuacja legendarnej reklamy "Hello", która została wyemitowana 25 lutego 2007 podczas ceremonii rozdania Oscarów i zapowiadała pierwszego iPhone'a. Jak możecie zobaczyć, Honor użył nawet fragmentów tych samych scen popularnych filmów.

Honor w 20 sekund nawiązał do jednej z najbardziej znanych reklam telefonów w historii, zapowiedział swój rekordowo smukły składany smartfon i w pomysłowy sposób zadrwił z rywala. A to wszystko na wideo, na którym Honor Magic V2 nawet się nie pojawia.

Nie pierwszy raz reklama "Hello" Apple'a stała się źródłem inspiracji dla konkurencji

We wrześniu 2013 swoją premierę miał smartwatch Samsung Galaxy Gear. Koreański producent również opublikował wówczas reklamę nawiązującą do kultowego "Hello".

Globalną premierę nowego składanego smartfonu Honora zaplanowano na 1 września.

Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)