HTC promuje nowego smartfona i zachęca do oddania starego

HTC promuje nowego smartfona i zachęca do oddania starego

HTC One
HTC One
Adrian Nowak
25.03.2013 13:28, aktualizacja: 25.03.2013 14:28

Mało kto potrzebuje kilku smartfonów jednocześnie. Nie jest to najlepsza informacja dla producentów, którzy każdego roku wprowadzają wiele nowych urządzeń. Starego telefonu nie trzeba jednak wyrzucać.

HTC poinformowało na swojej stronie, że wydłuża do 4 kwietnia termin, w którym można się ubiegać o zwrot części kosztów zakupu HTC One. Jednym z głównych warunków jest oddanie swojego starego smartfona. Dostaje się za niego kartę prepaid Visa z co najmniej 100 dolarami na rachunku (zależnie od wartości oddanego urządzenia). To ciekawa propozycja dla osób, które mają starszy telefon, ale mogą z niej skorzystać wyłącznie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych.

Inicjatywa HTC przypomina po prostu wirtualny skup starych urządzeń, a sprzedać telefon można również na własną rękę. Od jakiegoś czasu m.in. Allegro umożliwia sprzedaż starego smartfona, jednak od razu muszę ostudzić entuzjazm: proponowane kwoty nie są zbyt duże i wystarczą co najwyżej na otarcie łez po lubianym gadżecie.

Jako osoba, która dość często wymienia telefony, muszę jednak przyznać, że wszelkiego rodzaju skupy czasem są po prostu nieocenione. Oczywiście oddawanie smartfona za bezcen nie ma większego sensu, gdy używaliśmy go tylko kilka miesięcy. Po paru latach z jednym urządzeniem, gdy jego wartość i tak nie jest już zbyt duża, można dostać za nie kilkaset złotych i bez wyrzutów sumienia kupić coś nowszego.

Wysiłki HTC związane ze sprzedażą urządzeń są znacznie bardziej widoczne niż w przypadku poprzednich smartfonów firmy. Choć premiera Galaxy S IV była znacznie szerzej komentowana od prezentacji Tajwańczyków, HTC One bez wątpienia pozostaje jednym z najciekawszych smartfonów na rynku.

W sieci pojawiły się ostatnio również kolejne materiały, promujące tym razem BlinkFeed, czyli ekran główny prezentujący najważniejsze informacje od razu po odblokowaniu urządzenia. HTC doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że aby liczyć się na rynku mobilnym, trzeba się wyróżniać nie tylko interesującą obudową, ale także użytecznym oprogramowaniem.

BlinkFeed przypomina pod pewnym względem Google Now, bo na jednym ekranie wyświetla najważniejsze informacje z różnych źródeł. Rozwiązanie wydaje się świetne dla osób, które lubią mieć szybki dostęp do świeżych informacji w jednym miejscu, jednak dla HTC najważniejsze jest, że podobnego rozwiązania nie ma w konkurencyjnych flagowcach. Poniżej możecie zobaczyć, jak tajwańska spółka reklamuje swoją usługę:

HTC One: BlinkFeed

Źródło: Phone Arena

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)