Inwazja Angry Birds na Chiny już zaplanowana
Nie tak dawno okazało się, że to nie Wielka Brytania jest drugim co do wielkości rynkiem zbytu dla gier z App Store, ale rosnąca z dnia na dzień w siłę Chińska Republika Ludowa. Producent Angry Birds zdaje sobie z tego sprawę i planuje specjalne produkty oraz gry dla mieszkańców tej części świata.
01.08.2011 | aktual.: 01.08.2011 19:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Największym i najbardziej dochodowym rynkiem zbytu dla producentów gier nadal pozostają Stany Zjednoczone; tuż za nimi plasują się Chiny. Firmy masowo tłumaczą swoje gry na język używany w Państwie Środka, aby zwiększyć zyski z ich sprzedaży.
Wygląda na to, że liderem w tej dziedzinie będzie po raz kolejny firma Rovio. Finowie bowiem już na wrzesień tego roku planują specjalne wydanie Angry Birds Seassons, które roboczo nazwano Moon Festival. To kolejna aktualizacja wspomnianego już tytułu, której stylistyka będzie nawiązywała do Festiwalu Księżyca. Ranga tego święta jest porównywalna z naszym Bożym Narodzeniem.
Na tym jednak nie koniec rewelacji. Rovio, oprócz gry, planuje sprzedawać specjalne ciasteczka związane z festiwalem i obuwie dla fanów Angry Birds. Co ciekawe, aktualizację Moon Festival w pierwszej kolejności otrzymają mieszkańcy Chin, reszta świata będzie mogła zagrać w grę fińskiego producenta kilka dni później. Dokładna data premiery nie została jeszcze ujawniona.
Źródło: penn-olson