iPad 2 rozchodzi się jak ciepłe bułeczki
Analitycy z firmy Piper Jaffray opublikowali właśnie raport dotyczący pierwszych dni sprzedaży iPada 2. Nowy tablet okazał się ogromnym sukcesem. Patrząc na to, ile kosztowało pierwsze miejsce w kolejce po iPada 2, można się było tego spodziewać. Ile iPadów 2 sprzedano?
Analitycy z firmy Piper Jaffray opublikowali właśnie raport dotyczący pierwszych dni sprzedaży iPada 2. Nowy tablet okazał się ogromnym sukcesem. Patrząc na to, ile kosztowało pierwsze miejsce w kolejce po iPada 2, można się było tego spodziewać. Ile iPadów 2 sprzedano?
Z opublikowanego raportu wynika, że za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży w ciągu pierwszych dni rozeszło się 400-500 tysięcy iPadów 2. To lepszy wynik niż ten zanotowany na początku sprzedaży pierwszego iPada, jednak warto pamiętać, że nowy tablet sprzedawany jest zarówno w wersjach z modułem 3G, jak i bez.
Badanie analityków przeprowadzono na dość niewielkiej próbie klientów kupujących w sklepach firmowych w Nowym Jorku i Minneapolis. Okazało się, że 70% osób kupujących nowego iPada 2 nie miało urządzenia pierwszej generacji, jednak aż 80% posiadało już iPoda, a 65% iPhone'a.
Źródło: cnn