iPad 5 już w przyszłym tygodniu? Akcesoria już gotowe

Wiemy, że na nadchodzącej imprezie WWDC 2013 Apple pokaże nową wersję systemu iOS. Czyżby oprócz systemu światło dzienne miała ujrzeć także nowa generacja iPada? Pewien amerykański producent akcesoriów twierdzi, że tak będzie.

Futerały do iPada 5 (fot. Hard Candy Cases)
Futerały do iPada 5 (fot. Hard Candy Cases)
Miron Nurski

07.06.2013 | aktual.: 07.06.2013 09:30

Wiemy, że na nadchodzącej imprezie WWDC 2013 Apple pokaże nową wersję systemu iOS. Czyżby oprócz systemu światło dzienne miała ujrzeć także nowa generacja iPada? Pewien amerykański producent akcesoriów twierdzi, że tak będzie.

Firma Hard Candy Cases od lat specjalizuje się w produkcji akcesoriów do urządzeń firmy Apple. W jej przedsprzedażowej ofercie właśnie pojawiły się dwa futerały do iPada 5. Tak, tego samego iPada 5, który ma zostać zaprezentowany dopiero jesienią. Jak to możliwe? Przedstawiciele koncernu zapewniają, że - według zdobytych przez nich informacji - premiera najnowszego tabletu firmy Apple otworzy startującą 10 czerwca konferencję WWDC 2013.

Zdjęcia samych futerałów zdają się potwierdzać wcześniejsze przecieki, według których nowy iPad miałby się cechować znacznie cieńszą ramką, przez co jego design przypominałby iPada mini. Należy oczywiście pamiętać, że niczego to nie dowodzi, bo są to informacje przewijające się w plotkach, do których taki sam dostęp miał przecież producent akcesoriów.

Czy zapewnienia firmy Hard Candy Cases są zatem wiarygodne? Wystarczy zajrzeć na jej stronę internetową, by zrozumieć, że... nie. Czytamy na niej:

Tak jak większość konsumentów my też nie możemy się doczekać nowego iPada. iPad jest świetny i świetnie jest projektować i produkować futerały do niego szybciej niż ktokolwiek inny. Oto i one! Jesteśmy przekonani, że futerały będą pasować. Jeśli jednak z jakichś powodów byłoby inaczej, zupełnie za darmo wymienimy je na takie, które będą.

Widać więc wyraźnie, że producent z jednej strony przekonuje, że jego futerały są dobre, a z drugiej sprytnie zabezpiecza się ewentualną wymianą, gdyby jednak towar był niekompatybilny. Jasne jest dla mnie, że futerały nie będą pasować, nowego iPada nie zobaczymy w przyszłym tygodniu, a sam producent próbuje tym chwytem wywołać wokół siebie jak najwięcej szumu. Znamienny jest także fakt, że wysyłka akcesorium rozpocznie się 12 czerwca bez względu na to, czy iPad 5 do tego czasu pojawi się na scenie czy nie.

Nie można odmówić sprytu pomysłodawcy całego zamieszania. Gdy nowy iPad trafi już na rynek, przebicie się ze wszelkiej maści akcesoriami będzie niesłychanie trudne. Można by oczywiście rozpocząć przedsprzedaż futerałów z informacją, że ich produkcja ruszy dopiero po premierze urządzenia, ale na coś takiego raczej zdecydowałoby się relatywnie niewielu konsumentów.

W tym przypadku - z perspektywy potencjalnego klienta - oferta jest o wiele bardziej kusząca, bo gotowy produkt dostanie on w ręce już za kilka dni. Po prostu kilka miesięcy później zostanie on wymieniony na nowy. Sam producent raczej na tym nie straci, gdyż futerały nie należą do najtańszych (34,95 i 49,95 dol.), przy czym koszt ich wyprodukowania jest z pewnością kilkakrotnie niższy. Tym oto prostym sposobem firmie udało się spełnić swoje marzenie i wyprzedzić całą konkurencję.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)