iPhone 14. Problemy z podstawowymi aplikacjami na premierę
17.09.2022 12:41, aktual.: 17.09.2022 19:44
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
iPhone 14 i iPhone 14 Pro zaliczają małą wpadkę. Ich użytkownicy mogą mieć problemy z używaniem podstawowych aplikacji. Apple udostępniło aktualizację, która jednak nie rozwiązuje sprawy w każdym przypadku.
Użytkownicy smartfonów iPhone 14 i iPhone 14 Pro mogli poczuć niemałe zaskoczenie. Najnowsze urządzenia Apple zaliczyły małą wpadkę na starcie. W systemie iOS 16.0 występują problemy z korzystaniem z aplikacji iMessage i FaceTime. Błędy w wymienionych aplikacjach dotyczą różnych kwestii.
Najbardziej odczuwalne są rzecz jasna problemy z odbieraniem wiadomości i połączeń. Oprócz tego pojawiają się problemy z wyświetlaniem wiadomości. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie - dymki wiadomości wyświetlają się jako zielone zamiast niebieskie, rozmowy są wyświetlane jako osobne wątki, a odbiorcy widzą niewłaściwe konto wiadomości przychodzących, np. adres e-mail zamiast numeru telefonu.
Podstawowym sposobem na pozbycie się wspomnianych błędów ma być aktualizacja systemu operacyjnego smartfona. Apple przygotowało już iOS w wersji 16.0.1. Jak jednak czytamy na oficjalnej stronie, czasem problem może występować nawet po pobraniu aktualizacji.
Firma przygotowała instrukcję, która ma pomóc w pozbyciu się błędów wówczas, gdy sama aktualizacja systemu nie rozwiązuje dotychczasowych problemów. Konieczne jest wtedy odpowiednie skonfigurowanie aplikacji w ustawieniach - niezbędny jest wybór właściwego numeru telefonu, który będzie używany w obu aplikacjach. Dokładna instrukcja dostępna jest na oficjalnej stronie Apple.
Karol Kołtowski, dziennikarz Komórkomanii