iPhone, czyli Everything iDon’t – kampania wycelowana wprost w telefon Apple

iPhone, czyli Everything iDon’t – kampania wycelowana wprost w telefon Apple

iPhone, czyli Everything iDon’t – kampania wycelowana wprost w telefon Apple
iPhone, czyli Everything iDon’t – kampania wycelowana wprost w telefon Apple
Krzysztof Basel
19.10.2009 14:00, aktualizacja: 19.10.2009 16:00

Czy iPhone doczeka się poważnego konkurenta? Widzieliśmy już wielu iPhone killerów, ale żadnemu się nie udało. Kolejnym poważnym przeciwnikiem Apple ma być Droid - nowy telefon trójcy Motorola, Verizon oraz Google. Sojusznicy zaczęli swoją kampanię wymierzoną w Apple od reklamy iDon’t mocno krytykującej iPhone'a.

Czy iPhone doczeka się poważnego konkurenta? Widzieliśmy już wielu iPhone killerów, ale żadnemu się nie udało. Kolejnym poważnym przeciwnikiem Apple ma być Droid - nowy telefon trójcy Motorola, Verizon oraz Google. Sojusznicy zaczęli swoją kampanię wymierzoną w Apple od reklamy iDon’t mocno krytykującej iPhone'a.

“Everything iDon’t", czyli brak fizycznej klawiatury, wykorzystywania wielu aplikacji na raz, aparatu z 5-megapikselami, indywidualizacji, widgetów, możliwości robienia zdjęć w ciemności, wymiennej baterii - to lista poważnych wad iPhone'a wypunktowana przez twórców reklamy. Spot przekonuje nas, że to wszystko potrafi nowy Droid.

W sieci od kilku tygodni krążą plotki o nowym smartphonie Motoroli. Telefon ma być wyposażony w procesor OMAP3430 600 MHz ARM Cortex A8, aparat z matrycą o rozdzielczości 5 megapikseli, wysuwaną klawiaturę QWERTY, 3.7-calowy ekran dotykowy i zainstalowany system Android 2.0.

droiddoes
droiddoes

Fanom Apple wymienione problemy zapewne nie przeszkadzają, a najnowszy iPhone 3GS bije rekordy sprzedaży. Można dyskutować czy punktowane w reklamie wady telefonu Apple są trafione. Nie każdy potrzebuje np. aparatu z rozdzielczości 5 megapikseli, albo wysuwanej klawiatury - to kwestia gustu i indywidualnych potrzeb. Sugestie twórców mogą jednak przekonać wiele osób przeciwnych iPhone'owi lub dopiero zastanawiających się nad wyborem smartphone'a.

Na stronie DroidDoes.com trwa też zakodowane odliczanie do daty premiery dziecka Motoroli, Verizon i Google. Droid zadebiutuje najprawdopodobniej 30 października.

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)