iPhone X – najczęstsze usterki

iPhone X – najczęstsze usterki

iPhone X – najczęstsze usterki
Materiał sponsorowany
28.12.2018 14:59, aktualizacja: 18.01.2019 16:09

Od premiery iPhone’a X minął już ponad rok. Choć model ten był zapowiadany jako jeden z najlepszych i najbardziej rewolucyjnych smartfonów, jak wiemy, również on nie jest bez wad. Od czasu jego premiery docierają do nas różne sygnały o tych drobnych, jak i nieco poważniejszych usterkach. Co w smartfonie iPhone X może się zepsuć?

Wada wyświetlacza

Według wielu użytkowników, wyświetlacz iPhone’a X jest jednym z najlepszych spośród wszystkich smartfonów. To oczywiście za sprawą zastosowania technologii OLED, która wpływa nie tylko na niezwykłą widoczność nawet w intensywnym oświetleniu, ale także na żywe kolory i wysoki poziom jasności. Ale jak już wspomnieliśmy, również ekran nie jest bez wad. Niedługo po premierze okazało się, że ma on problemy z reakcją na dotyk – a właściwie brakiem jakiejkolwiek reakcji w przypadku dotyku lub reakcją, nawet jeśli nie mieliśmy z nim kontaktu. Na szczęście w ramach gwarancji możemy bezpłatnie wymienić wyświetlacz i szybkę w iPhone. To chyba dobra informacja dla naszej kieszeni, ponieważ nowy wyświetlacz wraz z jego wymianą to koszt ok. 1000 złotych.

Problemy z wyświetlaczem pojawiały się również w czasie niskich temperatur, bowiem w wyniku zmiany temperatury iPhone X nie reagował przez jakiś czas na dotyk. Tu jednak pomogła zmiana w oprogramowaniu i użytkownicy nie musieli udawać się do serwisu iPhone, by ten problem rozwiązać.

Pękający aparat?

Wyobraźcie sobie, że obiektyw aparatu w Waszym najnowszym iPhonie pęka z nieznanych przyczyn. Z nieznanych, bo nawet nigdy go nie upuściliście i dbacie o niego jak o dziecko. Z takimi problemami niestety również muszą zmagać się użytkownicy smartfonów z nadgryzionym jabłkiem. Niestety w tym przypadku fani marki nie mogli liczyć na darmową wymianę. Nie wiadomo też do końca, co było przyczyną pękającego obiektywu.

Problem z odbieraniem połączeń

W tym przypadku błąd dotyczył wadliwego systemu. Telefon co prawda wibrował i dzwonił, gdy ktoś próbował się z nami połączyć, jednak na wyświetlaczu nie pojawiała się informacja, kto dzwoni, ani klawisze, które pozwalałyby odebrać połączenie. Pierwsze sygnały o tym problemie napłynęły już niedługo po premierze. Rozwiązaniem były poprawki w oprogramowaniu. Jak niektórzy pamiętają, błędy w oprogramowaniu dotyczyły również kalkulatora, który błędnie wykonywał najprostsze obliczenia matematyczne.

Rewolucyjna funkcja Face ID

Odblokowywanie telefonu za pomocą twarzy to wizytówka iPhone’a X. Niestety, jak się okazuje, również ta funkcja bywa zawodna, bo smartfon nie zawsze reaguje. Rozwiązaniem w tym wypadku jest wizyta w serwisie Apple. Co ciekawe, w tym wypadku producent zaleca naprawę tylnego aparatu, a dopiero jeśli to nie poskutkuje – wymianę całego iPhone’a.

Do szeregu problemów zgłaszanych przez użytkowników iPhone’a można też dodać problemy z mikrofonem, wypadające włosy czy ból głowy i oczu (tak, tak, znajdą się i tacy, którzy narzekają na wszystko). Wydawałoby się, że tak drogi telefon, określany najnowszą zdobyczą techniki powinien być bez wad. Rzeczywistość jednak wygląda jednak inaczej. Dlatego czasem warto poczekać z kupnem smartfona, by producent zdążył rozwiązać już wszystkie problemy z oprogramowaniem. W przeciwnym wypadku staniemy się wkurzonymi użytkownikami iPhone’a X, którzy telefon mają tylko do szpanu.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)