iTunes 9 stwarza problemy z iPodem classic

iTunes 9 stwarza problemy z iPodem classic
Paweł Cebula

18.09.2009 08:00, aktual.: 18.09.2009 10:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W trakcie ostatniej imprezy Apple, obok linii odświeżonych iPodów, pojawiły się aktualizacje oprogramowania. Jedną z aplikacji był iTunes 9, który - jak się szybko okazało - sprawia spore problemy posiadaczom iPodów classic.

Użytkownicy iPodów classic po dokonaniu aktualizacji do iTunes 9 zauważają problemy, które pojawiają się przy okazji procesu synchronizacji urządzenia z komputerem. Najczęściej uniemożliwia to przesłanie jakiegokolwiek rodzaju multimediów z naszego komputera na odtwarzacz i odwrotnie.

Część osób mówi, że iTunes automatycznie "wysuwa" iPoda chwilę po podłączeniu go do portu USB. W przypadku innych osób iTunes nie działa prawidłowo - nagle kończy pracę, lub wyświetla błędy, uniemożliwiając normalne działanie. Z tego co na razie wiadomo, to tego typu "zachowania" pojawiają się zarówno w przypadku 80, 120, jak i 160 GB modeli iPoda Classic. Nie ma znaczenia system z jakiego korzystamy (Windows, czy OS X).

Muszę przyznać, że niepokoją mnie ostatnie sygnały odnośnie sporych problemów czy to posiadaczy iPodów classic, czy iPhone'ów 3G po zainstalowaniu firmware'u w wersji 3.1. Ten ostatni w przypadku iPhone'a 2G również nie sprawuje się najlepiej (czysta instalacja), a na pewno gorzej niż poprzednie wydanie.

Źródło: iPodNN

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także