Jak gry, muzyka i TV zmienią rynek telefonów komórkowych?

Screen Digest opublikował raport opisujący badania nad wpływem gier, muzyki i telewizji komórkowej na rozwój telefonii do 2011 roku. Operatorzy telefonii komórkowej sięgną oczywiście po każdy możliwy środek, aby przyciągnąć jak największą liczbę konsumentów. Czy jednak rozrywka komórkowa stanie na wysokości zadania?

Jak gry, muzyka i TV zmienią rynek telefonów komórkowych?
Karolina Adamus

10.05.2007 | aktual.: 10.05.2007 11:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Screen Digest opublikował raport opisujący badania nad wpływem gier, muzyki i telewizji komórkowej na rozwój telefonii do 2011 roku. Operatorzy telefonii komórkowej sięgną oczywiście po każdy możliwy środek, aby przyciągnąć jak największą liczbę konsumentów. Czy jednak rozrywka komórkowa stanie na wysokości zadania?

Największą popularnością cieszyły się do tej pory gry komórkowe. Każdy z nas przecież, chociaż raz zagrał w „Snake’a”. Rynek gier na telefony jest w tej chwili wart 1.6 miliarda euro, ale jego rozwój znacznie maleje. Biorąc pod uwagę wciąż rozwijającą się popularność muzyki w komórkach czy rosnącej dostępności do telewizji, powstaje pytanie czy do 2011 roku ten sektor osiągnie upragnioną wartość 2 miliardów funtów?

Obraz

Cynicy uważają, że TV w komórkach nie ma największych szans na sukces. Kto byłby zadowolony oglądając film na tak małym ekranie? Tymczasem konsumenci telefonii komórkowej są innego zdania. Nowe nadajniki radiowe przyciągnęły we Włoszech prawie pół miliona zainteresowanych w niespełna kilka miesięcy po ich uruchomieniu.

Live TV on Your Cellphone | PopMech

Źródło: Cellular News

Komentarze (0)