Jak zwrócić Galaxy Note'a 7 w Polsce? Samsung ujawnia szczegóły na temat całego procesu
Masz Galaxy Note'a 7? Oto co powinieneś teraz zrobić.
Jak już zapewne wiecie, Galaxy Note7 całkowicie znika z rynku, w efekcie czego osoby, które już go zakupiły, muszą go zwrócić. Samsung daje dwie opcje:
- zwrot pieniędzy;
- wymiana na Galaxy S7 edge z pokryciem różnicy w cenie w postaci vouchera do wykorzystania w sklepie Samsunga.
Osobiście radzę skorzystać z pierwszej opcji nawet jeśli planujecie przesiadkę na S7 edge
Wspomniana różnica w cenie wyliczana jest na podstawie cen obowiązujących w sklepie Samsunga; kolejno 3799 zł (Galaxy Note7) i 3599 zł (Galaxy S7 edge). Mówimy więc zaoszczędzonych 200 zł.
W popularnych elektromarketach S7 edge kupicie znacznie taniej, więc i zaoszczędzicie więcej. Nie mówiąc już o tym, że gotówkę wydacie wszędzie, a voucher tylko w Brand Store'ach Samsunga.
Cały proces wystartuje w środę 19 października. Kolejne kroki, które musicie wykonać, zostały rozpisane na tej stronie.
Wszystko tak naprawdę sprowadza się do skontaktowania się z infolinią i umówieniu się na odbiór urządzenia (paczkę odbierze kurier).
Co z osobami, które kupiły telefon za granicą?
W celu uzyskania zwrotu pieniędzy takie osoby będą się musiały skontaktować z miejscem, w którym dokonały zakupu.
Jeśli jednak chodzi o wymianę na S7 edge, tu jest znacznie lepiej. W Polsce wymienić będzie można nawet egzemplarze zakupione za granicą. To się chwali.
Przez całą aferę użytkownicy Note'ów 7 mają prawo czuć się zawiedzeni, ale przynajmniej Samsung zadbał o to, by wymiana urządzenia lub uzyskanie zwrotu pieniędzy była możliwia jak najmniej bolesna.