Jak PlayStation Phone radzi sobie z grafiką 3D?
10.12.2010 11:54, aktual.: 10.12.2010 12:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Redakcja Engadget postanowiła poddać próbom układ graficzny zastosowany w telefonie-konsoli. Do tego celu została użyta dobrze znana aplikacja Neocore. Jak poradził sobie z nią najnowszy smartfon Sony Ericssona?
Końcowy rezultat przeprowadzonego testu nie powala na kolana. Sony Ericsson Zeus - znany także jako Z1 - osiągnął wynik zaledwie 24,4 klatek na sekundę. Dla porównania - zaprezentowany ostatnio Nexus S w tym samym teście osiąga wynik niemal dwukrotnie wyższy - aż 55,6 klatki na sekundę.
Jedynym usprawiedliwieniem Sony Ericsson Z1 jest to, że prawdopodobnie nie pracuje on jeszcze na ostatecznej wersji oprogramowania bądź sprzętu. Jedno jest pewne – w takim stanie telefon-konsola nie osiągnie sukcesu na rynku.