Jak sprawdzić stan konta T‑Mobile
Klienci ofert na kartę T-Mobile mają kilka sposobów na szybkie sprawdzenie stanu konta. Można wykonać to za pomocą aplikacji mobilnej oraz usługi sieciowej, ale operator może również cyklicznie informować użytkowników o stanie ich konta.
08.06.2019 | aktual.: 08.06.2019 23:09
Użytkownicy korzystając z ofert na kartę zdani są na sprawdzanie stanu konta, z którego pieniądze pobierane są na korzystanie z poszczególnych usług. Stan zgromadzonych środków na bieżąco można monitorować za pomocą:
- przeglądarki na komputerze - należy wejść na stronę Mój T-Mobile i wybrać opcję \Zaloguj się. Po zalogowaniu się wystarczy odszukać zakładkę \Obsługa klienta\
- a później wybrać opcję \Płatności;
- aplikacji mobilnej Mój T-Mobile - po pobraniu programu i zalogowaniu się na konto należy odszukać odpowiednią zakładkę.
Użytkownicy ofert na kartę T-Mobile mogą dodatkowo skorzystać z automatycznego przypominania o stanie konta. W tym celu należy skorzystać z usługi SMS Cykliczny, dzięki której klienci co dwa tygodnie są bezpłatnie informowali o ilości środków na koncie. By ją uruchomić należy:
- wprowadzić szybki kod 10045#, który należy zatwierdzić zieloną słuchawką;
- wysłać bezpłatny SMS o treści TAK na numer 645;
- odwiedzić salon sieci T-Mobile (poprzez konsultanta).
Za pomocą powyższych czynności można nie tylko sprawdzić stan konta prepaidowego, ale również jego ważność.
Stąd dowiecie się: