Jak sprawdzić stan konta w Orange, Play, Plusie i T‑Mobile?
Najprostszą i najszybszą metodą na sprawdzenie stanu konta na naszym telefonie jest wpisanie kodu i potwierdzenie go zieloną słuchawką. Numer różni się w zależności od operatora. Coraz popularniejszym sposobem jest także logowanie się w dedykowanych sieciom aplikacjach.
Stan konta można sprawdzić poprzez wpisanie kodu na telefonie, aplikację mobilną danej sieci, połączenie się z Biurem Obsługi Klienta lub na stronie operatora.
Jak sprawdzić stan konta w Orange?
Stan konta w Orange można sprawdzić poprzez:
- aplikację Mój Orange;
- wpisanie kodu 124# i potwierdzenie zieloną słuchawką (usługa bezpłatna);
- połączenie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *500 (usługa płatna);
- konto na stronie Orange.pl.
Jak sprawdzić stan konta w Play?
Stan konta w Play można sprawdzić poprzez:
- wpisanie kodu *111# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
- zalogowanie się na stronie Play24;
- wpisanie kodu *101# i potwierdzenie zieloną słuchawką - w przypadku oferty na kartę lub mix.
Jak sprawdzić stan konta w Plusie?
Stan konta w Plusie można sprawdzić poprzez:
- wpisanie kodu *100# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
- wpisanie kodu *125# i potwierdzenie zieloną słuchawką - w przypadku funkcji Advice of Charge.
Jak sprawdzić stan konta w T-Mobile?
Stan konta w T-Mobile można sprawdzić poprzez:
- wpisanie kodu *101# i potwierdzenie zieloną słuchawką (koszt usługi to 0,04 zł plus VAT);
- połączenie z bezpłatnym numerem *9898;
- zalogowanie na stronie t-mobile.pl.