Jak sprawdzić stan konta w Orange, Play, Plusie i T‑Mobile?

Najprostszą i najszybszą metodą na sprawdzenie stanu konta na naszym telefonie jest wpisanie kodu i potwierdzenie go zieloną słuchawką. Numer różni się w zależności od operatora. Coraz popularniejszym sposobem jest także logowanie się w dedykowanych sieciom aplikacjach.

Najszybszą metodą na sprawdzenie stanu konta jest wpisanie kodu
Najszybszą metodą na sprawdzenie stanu konta jest wpisanie kodu
Źródło zdjęć: © pxhere.com
Diana Klimowicz

12.02.2018 | aktual.: 07.03.2018 16:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Stan konta można sprawdzić poprzez wpisanie kodu na telefonie, aplikację mobilną danej sieci, połączenie się z Biurem Obsługi Klienta lub na stronie operatora.

Jak sprawdzić stan konta w Orange?

Stan konta w Orange można sprawdzić poprzez:

  • aplikację Mój Orange;
  • wpisanie kodu 124# i potwierdzenie zieloną słuchawką (usługa bezpłatna);
  • połączenie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *500 (usługa płatna);
  • konto na stronie Orange.pl.

Jak sprawdzić stan konta w Play?

Stan konta w Play można sprawdzić poprzez:

  • wpisanie kodu *111# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
  • zalogowanie się na stronie Play24;
  • wpisanie kodu *101# i potwierdzenie zieloną słuchawką - w przypadku oferty na kartę lub mix.

Jak sprawdzić stan konta w Plusie?

Stan konta w Plusie można sprawdzić poprzez:

  • wpisanie kodu *100# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
  • wpisanie kodu *125# i potwierdzenie zieloną słuchawką - w przypadku funkcji Advice of Charge.

Jak sprawdzić stan konta w T-Mobile?

Stan konta w T-Mobile można sprawdzić poprzez:

  • wpisanie kodu *101# i potwierdzenie zieloną słuchawką (koszt usługi to 0,04 zł plus VAT);
  • połączenie z bezpłatnym numerem *9898;
  • zalogowanie na stronie t-mobile.pl.
Komentarze (4)