Jak szybko przyjmuje się iPad?

Jak szybko przyjmuje się iPad?

iPad Quo Vadis
iPad Quo Vadis
Zbigniew Kowal
28.09.2010 07:29, aktualizacja: 28.09.2010 09:29

Czy zastanawialiście się, kto jest najwierniejszym odbiorcą iPada? Która grupa społeczna korzysta z niego najwięcej? Odpowiedzi można znaleźć w bardzo ciekawym wywiadzie, jaki ukazał się w magazynie Forbes.

Czy zastanawialiście się, kto jest najwierniejszym odbiorcą iPada? Która grupa społeczna korzysta z niego najwięcej? Odpowiedzi można znaleźć w bardzo ciekawym wywiadzie, jaki ukazał się w magazynie Forbes.

Nie jest to artykuł najnowszy i być może część z Was miała już z nim styczność, ale uważam, że to bardzo ciekawe źródło wiedzy. Dyrektor firmy Microstrategy, dostarczającej technologie business intelligence, rozmawiał z Forbesem o tym, w jaki sposób wykorzystuje się w dzisiejszych czasach tablety.

Zachęcam Was do zapoznania się z całym wywiadem, natomiast kilka wątków z wspomnianej rozmowy warto wyeksponować na Applemanii. Pan Sanju Bansal, zapytany o przydatność iPada w dużych korporacjach, odpowiedział:

Z moich rozmów z ok. 100 kierownikami wyższego szczebla w mniej więcej takiej samej liczbie firm w ciągu ostatnich 6 miesięcy wynika, że tablet się przyjął i spełni większą rolę, niż nam się dotąd wydawało. Daje nieograniczony dostęp do danych w każdej chwili i w każdym miejscu.

Z wywiadu dowiadujemy się również jak szybko tablety się przyjmują i kto jest głównym odbiorcą tej technologii:

W grupie kierowników najwyższego szczebla masowo. W Banku Ameryki weszły na listę korporacyjnych standardów w ciągu 60 dni – szybciej niż jakakolwiek inna technologia. My sami kupiliśmy już tysiąc sztuk, a nie kupowaliśmy nic od Apple'a od 10 lat. Wszędzie widać dyrektorów z iPadem w ręku. Tu, podobnie jak w przypadku Blackberry, przykład idzie z góry. Dyrektor kupuje sobie urządzenie, a potem zamawia je dla kolejnych 10-20 osób.

Powyższe wypowiedzi skłoniły mnie do refleksji na temat przyszłości iPada. Czy rzeczywiście tablet Apple’a stanie się korporacyjnym gadżetem, niezbędnym narzędziem do prowadzenia nowoczesnego biznesu?

Wizja iPada jako ekskluzywnego urządzenia dla dyrektorów oraz kierowników wysokiego szczebla wydaje się bardzo prawdopodobna. Chociaż z drugiej strony nie można również zapomnieć o coraz większej liczbie graczy rozkochanych w tablecie. Ciekaw jestem Waszych opinii. Quo vadis, drogi tablecie?

Źródło: Forbes.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)